کد خبر: 353542
۰
۰
نسخه چاپی

محافل عزاداری اربعین حسینی در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می شود

به گزارش قم پرس، حسن فرقانی در گفت‌وگویی گفت: مراسم و محافل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) از شنبه سه خبرنگارماماه تا جمعه ۹ خبرنگارماماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حرم مطهر دنبال می‌شود که مهم‌ترین بخش برنامه هفته جاری مراسم عزاداری اربعین حسینی است.

وی اضافه کرد: محفل سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر در هفته جاری به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین صفر فلاحی، علی اکبر خادمی، احمد پناهیان، مهدی شاهرودی، حجت‌الاسلام وحید نجف‌زاده، حجت‌الاسلام محمد قدرتی و حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان دنبال می‌شود و در این زمان در روز یکشنبه غلامرضا محمودنژاد و روز دوشنبه ابوالقاسم زمانی و مجید طیبی برای زائران مداحی خواهند کرد.

مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) ادامه داد: بعد از نماز ظهر و عصر نیز از شنبه تا جمعه سید ناصر آبیار، محمد جواد احمدی، سید علی حسینی‌نژاد، سید حسین جعفری‌نژاد، یاسر محمدی، سید علی حسینی‌تبار و محمد ریحانی در جمع زائران حرم مطهر مداحی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مراسم قبل از نماز مغرب و عشا در هفته جاری نیز از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین عباس اسکندری، سید احمد میردامادیان، احمد لقمانی، سد مرتضی میرکتولی، رضا محمدی و مداحی مرتضی معماریان، حسن شالبافان، محمد رحمانی، میثم طاهری و الیاس شیرمحمدی برگزار می‌شود.

فرقانی با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه نیز قبل از نماز مغرب محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود، گفت: روز جمعه در این زمان زیارت آل یاسین با نوای محسن فراهانی و برنامه رسانه‌ای زمزم مهدویت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی حائری‌پور دنبال می‌شود.

مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) عنوان کرد: مراسم عزاداری حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (ع) در شنبه شب با سخنرانی آیت‌الله سید رحیم توکل و مداحی جواد برزگر و یکشنبه شب با حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و مداحی رضا ایزدی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محفل عزاداری بعد از نماز مغرب و عشا از دوشنبه تا جمعه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد دنبال می‌شود، گفت: دوشنبه شب حسین هوشیار، چهارشنبه شب و پنج‌شنبه شب حسن شالبافان و جمعه علی پیله‌وران برای زائران حرم مداحی خواهند کرد.

فرقانی مطرح کرد: قرائت دعای ندبه در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) با نوای سید محسن بنی فاطمه و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین حق جو ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح جمعه و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی پنج‌شنبه شب ساعت ۲۱ دنبال می‌شود.

مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) تصریح کرد: زیارت اربعین امام حسین (ع) در دوشنبه هفته جاری هم‌زمان با ظهر روز اربعین بعد از نماز ظهر و عصر با پخش از شبکه قم و شبکه قرآن و معارف سیما در حرم مطهر بانوی کرامت خوانده می‌شود.

وی ادامه داد: قرائت و شرح زیارت وارث نیز هر روز بعد از نماز مغرب و عشا با پخش از شبکه قرآن و معارف سیما در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) دنبال می‌شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید