کد خبر: 353568
۰
۰
نسخه چاپی

تعیین دو یا سه استاندار در هر یک از نشست‌های هیئت دولت

به گزارش قم پرس سردار احمد وحیدی شنبه‌شب در ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخاب استانداران در نشست‌های هیئت دولت انجام می شود و در هر نشست هیئت دولت دو یا سه استاندار تعیین می‌شود.

وی انتخاب استانداران را کاری زمان‌بر و مهم دانست و اضافه کرد: با توجه به حساسیت انتخاب استانداران، در هر نشست هیئت دولت چند استاندار مطرح می‌شود.

وزیر کشور در مورد مراسم اربعین و حضور زائران ایرانی در این مراسم نیز بیان کرد: توصیه ما این است که مردم برای اربعین به مرز زمینی مراجعه نکنند چراکه تاکید دولت عراق بر تردد به صورت هوایی است.

سردار وحیدی خواستار همکاری مردم در عدم مراجعه به مرزهای زمینی شد و تصریح کرد: طبق تفاهم صورت‌گرفته، همه زائران باید از طریق مرز هوایی در سقف مشخص شده اعزام شوند.

وی با اشاره به اشتیاق بالای مردم ایران برای حضور در مراسم اربعین، افزود: برخی از افرادی که ویزا داشتند و واکسن هم زده بودند نتوانستند از مرز هوایی بروند به همین دلیل از مرز زمینی عازم زیارت شدند.

وزیر کشور بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم و برنامه اربعین تاکید کرد و ادامه داد: داشتن کارت واکسیناسیون، گذرنامه، ویزا و تست پی‌سی‌آر منفی ضروری است.

وحیدی با اشاره به اینکه رویکرد وزارت کشور انتخاب استاندارهای مردمی است خاطرنشان کرد: استانداران بخشی از مردم هستند و بدون کمک مردم نمی‌تواند به توفیق لازم در استان برسد.

وی هدف از سفر خود به بوشهر را حضور در مراسم معارفه استاندار بوشهر و بررسی مشکلات این استان عنوان کرد.

مراسم تودیع و معارفه استاندار بوشهر فردا ساعت هفت صبح در سالن لیان برگزار می‌شود.

وزیر کشور در سفر به بوشهر علاوه بر حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار، دیداری با امام جمعه خواهد داشت.

تجدید بیعت با شهدای والامقام در گلزار شهدای بوشهر، شرکت در نشست شورای تامین استان و بررسی مسائل و مشکلات استان بوشهر از دیگر برنامه‌های سردار وحیدی در بوشهر است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید