کد خبر: 353617
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

وحشت ساکنان محلی از وقوع صاعقه شدید+ فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از پدیده‌های طبیعی که شاید بیشتر افراد ترس زیادی از آن دارند رعد و برق است. وقوع این پدیده طبیعی سالیانه جان تعدادی را در سراسر جهان می‌گیرد. اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وقوع یک صاعقه شدید در کشور هند را به تصویر می‌کشد. این صاعقه مهیب که در شهر «کولهاپور» واقع در ایالت ماهاراشترا هند رخ داد موجب ترس بسیاری از شهروندان محلی شد.

یک شاهد عینی به طور تصادفی لحظه وقوع این صاعقه را ثبت کرد. این صاعقه در حدود ۲۰۰ متری «راکش رات»، به زمین برخورد کرد. برخورد این صاعقه موجب شد تا پس از وقوع آن دود به آسمان بلند شود. این صاعقه با انفجار شدیدی همراه بود. آقای رات در نزدیک پنجره خانه خود ایستاده و مشغول فیلمبرداری از بارش باران بود که ناگهان به طور تصادفی این صحنه را ثبت کرد.

این حادثه که روز سه شنبه رخ داد موجب ترس و وحشت تعدادی از ساکنان محلی شد. صدای فریاد افراد محلی که با وقوع این صاعقه دچار وحشت شده اند در این فیلم شنیده می‌شود. این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش ۵ هزار بیننده داشته است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «می‌توان دودی را که پس از برخورد صاعقه به هوا بلند می‌شود دید.» کاربر دیگر نوشت: «آه خدای من، چه صدای وحشتناکی داشت.»

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس