کد خبر: 353631
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

میانگین وزنی دلار ۲۶ هزار و ۶۴۱ تومان اعلام شد

به گزارش قم پرس به نقل از صدا و سیما، مهدی گوهررستمی افزود: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۵۶۳ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۷۶۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۶۴۱ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی یکشنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۱۸۴ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۲۶۵ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۱ هزار و ۲۰۷ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی ادامه داد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز یکشنبه (چهارم مهرماه) ۹ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۲۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۸۰۰ هزار و ۵۰۰ یورو بود.

به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۵۶۳ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۷۹۵ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت ۳۱ هزار و ۱۲۴ تومان و در بالاترین نرخ به قیمت ۳۱ هزار و ۳۷۴ تومان معامله شد.

مهدی گوهررستمی در پایان تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی یکشنبه (چهارم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۰.۲۶ درصد و ۰.۲ درصد رشد را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس