کد خبر: 354651
۰
۰
نسخه چاپی

تهیه طرح بهسازی چهل اختران

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر با بيان اينكه در حال حاضر ساماندهی بخش نخست پروژه چهل اختران كه تملک و تخریب آن به پایان رسیده در دستور کار قرارگرفته است گفت: متأسفانه با بلاتکلیفی طرح ۴۸ هکتاری این پروژه ساماندهی نخواهد شد

تهیه طرح بهسازی چهل اختران

علیرضا خاکی با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی محله چهل اختران اظهار داشت: طرح ساماندهی محدوده چهل اختران ۱۰ سال پیش با منابع آن زمان به تصویب رسید.

وی با مطرح کردن مشکلات تملک این محدوده در گذر زمان ابراز کرد: متأسفانه عمده مشکلات پروژه مربوط به عدم تحقق بودجه و افزایش قیمت‌ها در سال‌های گذشته است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر از برگزاری جلسات متعدد با اهالی و معتمدین محل خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر ساماندهی بخش نخست پروژه که تملک و تخریب آن به پایان رسیده در دستور کار قرارگرفته است.

وی مشخص شدن سهم شهرداری را در ساماندهی فاز نخست پروژه موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: شهرداری در حال تهیه برنامه و طرح برآورد هزینه‌ها بوده و امیدواریم تا پایان سال اقدامات بهسازی به اتمام برسد.

خاکی با تأکید بر اختصاص منابع دولتی برای ساماندهی نهایی این پروژه اذعان کرد: متأسفانه با بلاتکلیفی طرح ۴۸ هکتاری این پروژه ساماندهی نخواهد شد و شهرداری در حال پیگیری این طرح است.

وی‌، شأن و جایگاه امامزاده حضرت موسی مبرقع(ع)و هیئت چهل اختران و همچنین سوابق تاریخی منطقه را یادآور شد و مطرح کرد: شهرداری پیگیر طرح ساماندهی موقت در این محدوده نیز بوده و امیدواریم بتوانیم درشان و جایگاه شهروندان کاری انجام دهیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید