حضور در مراسم ختم و عروسی مهمترین دلیل شیوع کرونا در سرپل‌ذهاب است

نورالدین فرزادی پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تداوم وضعیت قرمز شهرستان احتمال قرنطینه و تعطیلی مجدد صنوف و دیگر اماکن وجود دارد که ضرر و زیان آن برای مردم بسیار زیاد خواهد بود.

وی اظهار کرد: تنها راه مقابله با ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در مراسم ها و تجمعات است از این رو از مردم می‌خواهیم که موازین و دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته و به آن پایبند باشند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مشارکت و همراهی مردم نقش مهمی در مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن در این شهرستان دارد.

فرزادی پور اضافه کرد: برای تمام خودروهایی که بدون توجه به موازین بهداشتی در مراسم های تجمعی حضور پیدا می کنند بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی جریمه اعمال می‌شود.

وی یادآور شد: از همه مردم می خواهیم نسبت به سلامت خود و دیگران احساس مسوولیت کنند و با رعایت پروتکل بهداشتی و عدم شرکت در تجمعات با ستاد کرونا و مدافعان سلامت همراهی کنند تا شهرستان سریعتر از وضعیت قرمز خارج شود.

افرماندار سرپل‌ذهاب اضافه کرد: هم اکنون ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون با تجهیزات کامل و یک مرکز سیار آماده خدمات دهی به مردم است و به همه توصیه می کنیم هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند چون قوانین مختلفی برای محدودیت و ممنوعیت از خدمات دولتی برای کسانی که واکسن کرونا تزریق نکنند، در نظر گرفته خواهد شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید