کد خبر: 354761
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ستاره تیم ملی فوتبال کره: چالش مهمی در سئول پیش روی ایران است

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی شب گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ایران رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. سون هیونگ مین ستاره تاتنهام و کاپیتان تیم ملی برای کره و علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و باشگاه فاینورد برای ایران گلزنی کردند.

پس از این دیدار خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی به بررسی این دیدار پرداخت و گفت‌وگویی را با ستاره مطرح تیم ملی کشورش انجام داد.

یونهاپ نوشت: با وجود اینکه فوتبال یک ورزشگاه گروهی است و مربیان در تلاش هستند تا ثابت کنند هیچ بازیکنی بالاتر از تیم نیست، اما گاهی اوقات این ستاره تیم‌ها هستند که به صورت جداگانه برای تیمشان تاثیرگذار هستند. سون هیونگ مین توانست گلزنی خود را در این دیدار جشن بگیرد.

سون هیونگ مین کاپیتان و ستاره تیم ملی توانست تنها سه دقیقه پس از نیمه دوم دروازه میزبان را باز کند. گلی که روی پاس بی‌نقص لی جائه سونگ به ثمر رسید. با این حال در دقیقه ۷۶ ایران بازی را به تساوی کشاند.

این بازیکن گفت: بازیکنان سعی کردند برای من موقعیت ایجاد کنند و مقابل ایران هم یک پاس عالی از لی جائه دریافت کردم.

وی با اشاره به بازی برگشت در سئول خاطرنشان کرد: همانطور که بازی در ایران برای ما دشوار بود بازی در کره نیز برای آنها چالش مهمی محسوب می‌شود. سعی می‌کنیم با حمایت هواداران، این دیدار را با برتری پشت سر بگذاریم.

دیدار برگشت تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی ۴ فرودین سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس