کد خبر: 355352
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

آغاز قدرتمندانه سپاهان به زیبایی یک قیچی برگردان

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزارکننده آخرین بازی امروز (سه‌شنبه) هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان تیم میزبان با ۲ گل به برتری رسید.

مس رفسنجان در دقیقه هشت به گل رسید اما این گل به دلیل حضور مهاجم مس د ر منطقه آفساید به زعم کمک داور مردود اعلام شد. در ادامه تیم محرم نویدکیا کمی جلو کشید و توسط محمدرضا حسینی توپ را به تیر دروازه زد. نکته جالب و عجیب ماجرا ادامه این صحنه بود که شاهین توکلی، مدافع مس توپ را به تیر درو ازه خودی کوبید.

پایان نیمه نخست بدون گل نبود چرا که امید نورافکن با فراری به موقع به داخل محوطه جریمه ارسال بلند جلال‌الدین علیمحمدی را به خوبی کنترل کرد و شوت پای چپش با برخورد به پای فرشاد محمدی‌مهر به گل تبدیل شد تا سپاهان برنده به رختکن برود.

در ۴۵ دقیقه دوم بازهم سپاهان ابتکار عمل را در دست داشت. در دقیقه ۵۶ ارسال دانیال اسماعیلی‌فر حوالی نقطه پنالتی به سروش رفیعی رسید و بهترین پاس گل دهنده لیگ بیستم با یک قیچی برگردان غیر قابل مهار گل دوم تیمش را وارد دروازه فایز الرشیدی کرد تا خیال تیم میزبان بابت کسب سه امتیاز راحت شود.

در دقیقه ۸۹ مس می‌توانست فاصله را به حداقل برساند اما پنالتی سید مهدی حسینی به بیرون رفت تا کریستوفر کنت خیالش از بابت ثبت کلین شیت راحت شود.

از نکات حاشیه‌ای این مسابقه قطع شدن برق واحد سیار اصفهان بود که باعث شد حدود ۱۰ دقیقه از بازی پخش نشود.

سپاهان با این برد موقتا به صدر جدول رسید و مس در رده شانزدهم جای گرفت.

ترکیب ابتدایی سپاهان: کریستوفر کنت - امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، جلال علی محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان: فایز الرشیدی، محمد انصاری، شاهین توکلی، هومن ربیع‌زاده، مهدی کیانی، مهرداد رضایی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، سید مهدی حسینی، زهیر سلیمان، مجید علیاری.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس