کد خبر: 355370
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تکرار تاریخ برای النصر؛ الهلال یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش ایرنا، در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از منطقه غرب، تیم‌های فوتبال الهلال و النصر عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان الهلال خاتمه یافت.

الهلال در مرحله یک چهارم نهایی توانسته بود پرسپولیس را از پیش رو بردارد و النصر نیز با برتری برابر الوحده امارات جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورده بود.

النصر که سال گذشته هم در این مرحله توسط پرسپولیس از گردونه مسابقات کنار رفت، مقابل الهلال خیلی زود دروازه خود را باز شده دید. موسی مارگا در دقیقه ۱۷ دروازه زردپوشان را باز کرد.

تکرار تاریخ برای النصر؛ الهلال یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیا

این در حالی بود که علی العجمی در دقیقه ۴۶ از داور کارت قرمز دریافت کرد تا النصری‌ها یک نیمه کامل را ۱۰ نفره بازی کنند. با این حال اندرسون تالیسکا در دقیقه ۵۰ بازی را به تساوی کشاند.

در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام بود در دقیقه ۷۱ سالم الدوساری با شوتی زیبا یک سوپرگل را به ثمر رساند و این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

تکرار تاریخ برای النصر؛ الهلال یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیا

در دیدار دیگر دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان از منطقه شرق آسیا، فردا(چهارشنبه) از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی به مصاف پوهانگ استیلرز ژاپن خواهد رفت تا دیگر فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس