کد خبر: 355390
۵
۰
نسخه چاپی

نیم نگاهی به خدمات بانک دی در استان قم

کارکنان بانک دی که همگی از جامعه ایثارگر و ارزشی  می باشند با الهام  از  کلام حضرت  امام رحمه الله علیه  که فرمودند خدمت به جانبازان ،خدمت به نبی اکرم است از هیچ کوششی برای رفع موانع و مشکلات این عزیزان دریغ نمی نماید و محتاج دعای خیر خانواده معزز شهدا جهت ادامه راه با قدرت و روحیه بالا می باشد

نیم نگاهی به خدمات بانک دی در استان قم

در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سالی که ایشان سال تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها نامگذاری فرمودند . بانک دی که خود را سردمدار خدمت به ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا می‌داند و سهامدار اصلی قریب به ۸۰۰هزارسهامدار جامعه هدف میباشد.خدمات گسترده و ویژه‌ای در سراسر کشور به جامعه هدف ارائه نموده است بانک دی شعبه قم هم در همین راستا با اخذ مجوز ویژه از هیئت مدیره محترم بانک دی در بخش‌های مختلف اقتصادی به فعالان جامعه ایثارگری و کارکنان و حقوق‌بگیران جامعه هدف اقدام به ارائه خدمات با هدف حذف بروکراسی و تسهیل و سرعت در انجام امور این عزیزان نموده است در همین راستا سال ۹۹ در قالب ۱۳۵۰ فقره پرونده تسهیلاتی و مبلغی قریب به هزار میلیارد ریال تسهیلات و در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون در قالب ۵۰۰ فقره تسهیلاتی و مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به جامعه معز زایثارگران و جانبازان و کارکنان استان پرداخت نموده‌است . درراستای کارگشایی و یک تعامل دوجانبه در قالب وجوه اداره شده بانک دی شعبه قم قریب به ۶۵میلیارد ریال وام قرض الحسنه به ایثارگران استان در یک سال ونیم اخیر پرداخت نموده است که در نوع خود در سراسر کشور یک رکورد و یک اقدام بی سابقه می باشد.

افتتاح حساب و پرداخت حقوق بالغ بر ۱۲۰۰ نفر در ۶ ماهه ابتدای سال و استفاده از خدمات الکترونیکی بخشی دیگر از خدمات بانک به جامعه هدف می باشد.
در راستای تسهیل ارائه خدمات با دستور مستقیم مدیرعامل محترم و با همکاری بنیاد شهید استان در مناطق بنیاد شهید دوباجه و کیوسک خدمات راه اندازی کرده ایم و در این باجه ها کلیه خدمات بانکی با هدف کاهش رفت و آمد ها و تسهیل در ارائه خدمات در محل انجام می گیرد .
جلسات مستمر بین بانک و مسئولین بنیاد به صورت مداوم برای افزایش کیفیت ارائه خدمات و هم افزایی در حال برگزاری است و از هیچ کوششی برای رفع مشکلات اقتصادی این عزیزان نگردیده است.
کارکنان بانک دی که همگی از جامعه ایثارگر و ارزشی می باشند با الهام از کلام حضرت امام رحمه الله علیه که فرمودند خدمت به جانبازان ،خدمت به نبی اکرم است از هیچ کوششی برای رفع موانع و مشکلات این عزیزان دریغ نمی نماید و محتاج دعای خیر خانواده معزز شهدا جهت ادامه راه با قدرت و روحیه بالا می باشد

نیم نگاهی به خدمات بانک دی در استان قم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید