کد خبر: 355444
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیشکسوتان با همه ظرفیت در کنار استقلال هستند

علی شوری پیشکسوت تیم استقلال اظهار داشت: از اینکه این باشگاه پس از مدت‌ها کم کم طعم آرامش را می‌چشد بسیار خوشحالم و امیدوارم این فضایی که ایجاد شده به همین شکل ادامه داشته باشد. تیم ما سالهاست که رنگ آرامش را به خود ندیده و همواره با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه بوده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه آجورلو با چند تصمیم درست و منطقی مدیریتی توانست فضای خوبی را در تیم حاکم کرده و شرایط را برای نتیجه‌گیری آماده کند.

هافبک سابق آبی پوشان تصریح کرد: ما یک گروه بزرگ از پیشکسوتان هستیم و شاید هم با جرات بگویم بزرگ‌ترین گروه پیشکسوتان باشگاه هستیم که سالهاست در کنار هم قرار داریم و فضای دوستی و همدلی هم بین ما حاکم است. در همین گروه سالهاست که کم و بیش بدون آنکه حمایت باشگاه را داشته باشیم فعالیت‌های پراکنده اقتصادی هم انجام دادیم تا پیشکسوتان از آن منتفع گردند و خدا رو شکر گام‌های مثبتی هم در راه دوستی و همدلی برداشته‌ایم.

شوری بیان داشت: در دوران مدیران گذشته بارها به باشگاه مراجعه کردم و نه تنها آمادگی‌مان را برای همکاری با باشگاه اعلام کردیم، بلکه برنامه‌های جامعی را هم به منظور درآمدزایی ارائه دادیم تا از این طریق هم پیشکسوتان منتفع شوند و هم باری از روی دوش باشگاه برداشته شود. متاسفانه مدیران سابق با اینکه قول مساعد به ما دادند، اما تنها حرف و وعده بود و در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد. حتی برخی از این مدیران با الهام گرفتن از طرح‌هایی که به آنها دادم کارهایی انجام دادند، اما چون جزییات طرح را نداشتند موفق نشدند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: تاکنون آقای آجورلو را ندیده‌ام، اما همچنان از سوی پیشکسوتان باشگاه این آمادگی را اعلام می‌کنم که حاضریم با همه ظرفیت‌های موجود در کنار باشگاه قرار بگیریم. ما می‌توانیم به شکل یک بنگاه اقتصادی در کنار تیم خودمان نه تنها با درآمدزایی به جمعیت پیشکسوتان سر و سامان بخشیده، بلکه این امکان وجود دارد که بخشی از این درآمدزایی را هم به سمت باشگاه سرازیر نماییم تا گوشه‌ای از مشکلات مالی این باشگاه حل شود. ما این آمادگی را داریم و حالا مانده به آقای آجورلو که چطور بخواهد از این شرایط استفاده کند.

وی در خصوص ادامه مسیر آبی پوشان در لیگ برتر بیان داشت: شاگردان مجیدی شروع خوبی در لیگ داشتند و لازمه حضور در کورس قهرمانی ادامه این روند است. امیدوارم شرایط فنی استقلال روز به روز بهتر شده و در این فصل شاهد شکوفایی این تیم و در پایان قهرمانی آن باشیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس