کد خبر: 355489
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

استقلال تهران با ۲ گل ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن از هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم میهمان با ۲ "کوین یامگا" بازیکن ۲۵ ساله و فرانسوی جدید خود گل از سد میزبان گذشت.

هر ۲ تیم در هفته نخست لیگ برتر حریفان خود را شکست دادند و قصد داشتند، در این دیدار پیروز میدان شوند.

فرهاد مجیدی که بخوبی می‌دانست استقلال در پنج دیدار گذشته خود در فولادشهر طعم پیروزی را نچشیده است می‌خواست در این بازی طلسم‌شکنی کند و تیمش را در قامت یک مدعی قهرمانی نشان دهد.

استقلال در فولادشهر با ارائه فوتبالی هدفمند به برتری با ارزش یک بر صفر دست یافت تا نشان دهد در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

در همان ابتدای بازی، ارسال امیرحسین صدقی از سمت راست با ضربه سر رضا خالقی‌فر همراه شد و نزدیک بود استقلال یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ برتر را دریافت کند اما سیدحسین حسینی دروازه تیمش را نجات داد.

در ادامه بازی در دقیقه ۲۷ "کوین یامگا" در اولین بازی خود با پیراهن استقلال حرکت دیدنی در عرض انجام داد و با چرخش مناسب مدافعان ذوب‌آهن را از جریان مسابقه خارج کرد و با ضربه آرام اما دقیق و فنی خود توپ را به گوشه دروازه ذوب‌آهن فرستاد تا این تیم نخستین گل را در لیگ برتر دریافت کند.

اشتباه مهدی پور در دقیقه ۴۰ موقعیت خوبی را برای ذوب‌آهن فراهم کرد اما شوت عارف رستمی از بالای دروازه استقلال به خارج رفت تا بهترین موقعیت این تیم در نیمه نخست برای گلزنی از بین برود.

همکاری خوب بازیکنان ذوب‌آهن در دقیقه ۴۷ با ضربه سینا اسدبیگی همراه شد که رشید مظاهری با جاگیری مناسب دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

در دقیقه ۵۵ پاس محمد خدابنده‌لو در شرایط مشکوک به آفساید به مسعود ابراهیم‌زاده رسید و ارسال این بازیکن درون محوطه جریمه به خالقی‌فر رسید و این بازیکن شوتش را به سمت دروازه زد که با تکل به موقع یزدانی، دروازه استقلال از یک خطر بزرگ نجات پیدا کرد و پورعلی بازیکن ذوب آهن در دقیقه ۸۴ از راه دور اقدام به شوتزنی کرد که رشید مظاهری به زحمت و در دو مرحله این توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۹۵ همه چیز از توپ‌ربایی سعید مهری در زمین استقلال آغاز شد و توپ به امیرعلی صادقی رسید و پاس این بازیکن در موقعیت تک به تک به کوین یامگا رسید تا این بازیکن خودش و استقلال را دوگُله‌ کند.

کوین یامگا بر اثر برخورد با سجاد جعفری از ناحیه سر دچار خونریزی شد تا با سری بانداژ شده به بازی ادامه دهد. بازیکن ذوب‌آهن نیز که دچار مصدومیت شده بود از زمین خارج و جای خود را به سینا اسدبیگی داد.

سیدحسین حسینی که در دقیقه اول بازی با یک واکنش دروازه استقلال را نجات داده بود از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی جدی شد و در دقیقه ۱۰ جای خود را به رشید مظاهری داد و در پایان تیم استقلال تهران توانست با ۲ گل پیروز میدان شود و در یک بازی حساس سه امتیاز مهم را درو کند.

علیرضا مرزبان مربی سپاهان در ورزشگاه حضور پیدا کرد تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

قضاوت این دیدار را «حسن اکرمی» را با کمک‌های «جلیل شعرانی» و «حسین مرادی» بر عهده داشت.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس