کد خبر: 355637
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

گرایی: آیت‌الله رییسی حمایت همه جانبه‌ای از ورزش دارند

«محمدرضا گرایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال بعد از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و ۲ ماه بعد از این پیکارها و البته بعد از موفقیت کشتی در پیکارهای جهانی مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی با حضور آیت‌الله رییسی عزیز برگزار شد که این نشان از توجه ایشان به ورزش و قهرمانان کشور دارد.

وی اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد از سال‌ها و در ادوار مختلف المپیکی امسال زودترین سالی بود که جوایز مدال‌آوران المپیکی در کمترین زمان و در اسرع وقت به قهرمانان اهدا شد که این موضوع ارزش و جایگاه قهرمانان را در کشورمان به اثبات رساند.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک یادآور شد: آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری کشورمان و همچنین «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان حمایت همه جانبه از ورزش و به خصوص کشتی کشورمان دارند و امیدوارم که موفقیت‌ها و پیروزی‌های کشتی ادامه دار باشد.

برای استخدام در وزارت نفت درخواست داده‌ام

این قهرمانی شیرازی کشتی کشورمان در خصوص اشتغالش در وزارت نفت نیز گفت: متاسفانه خبر استخدام من در وزارت نفت را به اشتباه زده بودند چرا که تاکنون چنین چیزی رخ نداده و البته برای این امر درخواست دادم که در صورت موافقت در این وزارتخانه مشغول به کار خواهم شد.

وی در مورد اینکه اعتماد به نفس و آرامش او در کشتی نیز گفت: اعتماد به نفسم به تلاش شبانه‌روزی در اردوی تیم ملی بازمی‌گردد. خودم حداقل می‌دانستم و باور داشتم می‌توانم در پیکارهای قهرمانی جهان طلا بگیرم. با توجه به فاصله کوتاه ۲ مسابقه، در جهانی نسبت به المپیک ناآماده‌تر بودم اما خدا را شکر از هر دو میدان سربلند خارج شدم. در مورد آرامشی هم که در کشتی دارم، رسیدن به این شرایط خیلی تلاش می‌خواهد. سعی می‌کنم در مسابقات به خودم مسلط باشم و استرس به خودم راه نمی‌دهم.

گرایی در مورد حضور نداشتن در لیگ نیز گفت: امسال خیلی فشار رویم بود، سه بار سر وزن رسیدم. در این مدتی که تا بازی‌های آسیایی وقت هست، تلاشم را برای حضور در این رقابت‌ها دوچندان می‌کنم.

مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی روز یکشنبه با حضور آیت الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس