کد خبر: 355692
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

معاون وزیر ورزش: پرداخت پاداش، دغدغه مدال‌آوران را کاهش داد

مریم کاظمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضور زنان ایران در بزرگترین تورنمنت‌های جهانی و المپیک اظهار داشت: یک جهش بزرگ در ورزش زنان ایران رخ داده و آرزوی کسب سهمیه اکنون به حضور مقتدرانه در المپیک و پارالمپیک تبدیل شده است. در توکیو زهرا نعمتی، هاشمیه متقیان و ساره جوانمردی تاریخ سازی کردند و به مدال طلا رسید.

زهرا نعمتی سومین مدال متوالی خود را گرفت و جوانمردی نیز با رکورد شکنی به طلا رسید. هاشمیه متقیان نیز با رکوردشکنی نخستین مدال پارادوومیدانی زنان ایران را به نام خود ضرب کرد.

سرپرست معاونت زنان وزارت ورزش با اشاره به حمایت از زنان قهرمان ایران در تمام زمینه‌ها گفت: باید افتخارآفرینی زنان ایران در میادین جهانی و بین‌المللی را قدر بدانیم آنان با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی توانستند به مدال و سکوهای بزرگ برسند. این یک اتفاق مهم در ورزش است و نباید از آن غفلت شود.

کاظمی‌پور با اشاره به موفقیت‌های زهرا نعمتی در یک دهه اخیر عنوان کرد: نعمتی افزون بر کسب سه طلای متوالی پارالمپیک اکنون یک کرسی بین‌المللی را کسب کرده و این افتخار بزرگی برای ورزش زنان ایران در سطح جهان به شمار می‌رود. باید از خانم نعمتی حمایت‌های لازم انجام شود تا وی بتواند در مسیر موفقیت‌های بزرگ در سطح جهانی قرار گیرد.

سرپرست معاونت زنان وزارت ورزش با اشاره به اقدام دولت سیزدهم در پرداخت پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک گفت: در گذشته ورزشکاران و مدال‌آوران هم و غمی به نام دریافت پاداش جهانی و المپیک داشتند اما با تعامل خوب وزارت ورزش و مساعدت شخص رییس جمهوری، در این دوره ما شاهد بودیم که پاداش قهرمانان ملی در کمترین زمان ممکن پرداخت شد.

حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان در این مدت با تعامل خوب در هیات دولت زمینه پرداخت این پاداش‌ها را فراهم کرد تا ورزشکاران بدون دغدغه در آینده گام به آوردگاه‌های بزرگ آسیایی و جهانی بگذارند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس