کد خبر: 355702
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

امیری: باید فشار از روی داوران برداشته شود

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک نساجی را شکست دهد و دومین برد خود در لیگ بیست و یکم را جشن بگیرد. ۲ گل پرسپولیس در این دیدار توسط مهدی عبدی به ثمر رسید.

وحید امیری بعد از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران با اشاره به سختی این بازی اظهار داشت: تیم نساجی یک تیم سرسخت و جنگنده است و به تیمی تبدیل شده که ترکیبی از جوانان و با تجربه ها است. برد این تیم کار راحتی نبود اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان در زمین رقم خورد.

وی که در ۲ بازی موفق به ثبت پاس گل به نام خود شده است در این زمینه افزود: من نیز عضوی از تیم هستم و تمام بچه ها تلاش می کنند تا موفقیت ثبت شود. امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد و هواداران را خوشحال کنیم.

ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به داوری بازی گفت: نباید بازیکنان تیم ها در زمین داور را تحت فشار قرار دهند. زمانی که بازیکنان جنجال را شروع کنند نیمکت نیز به کمک آنان خواهد آمد و این بر عملکرد تاثیر خواهد کرد. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم و باید فشار را از آنان دور کنیم.

امیری گذری بر مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس زد و تصریح کرد: در این چند سال که در خدمت پرسپولیس بودم مشکل همیشه بوده و با پنجره بسته مواجه بودیم اما از مشکلات گذر کردیم و موفقیت های زیادی به دست آمد.

وی ادامه داد: کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش می‌کنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس