کد خبر: 356437
۰
۰
نسخه چاپی

خط تله سیژ بوستان علوی قم از خطوط استاندارد کشور است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، خط تله سیژ بوستان علوی را نخستین خط استاندارد کشور دانست.

خط تله سیژ بوستان علوی قم از خطوط استاندارد کشور است

به گزارش قم پرس: پیام جوادیان در حاشیه برگزاری مانور ترکیبی اطفا حریق و امداد و نجات که در بوستان علوی برگزار شد، با اشاره به برگزاری مانور در مجموعه تله سیژ بوستان علوی اظهار داشت: این مجموعه از سه ماه پیش راه‌اندازی شده است و تنها دستگاه و خط استاندارد تله سیژ در کشور، این مجموعه است.

وی با بیان اینکه خط تله سیژ دارای گواهی استاندارد است، ابراز کرد: این مجموعه علیرغم آماده‌سازی، تا زمانی که گواهی‌های استاندارد را دریافت نکرد راه‌اندازی نشد که همین موضوع سبب طولانی شدن بهره‌برداری شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: این خط یکی از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین خطوط کشور و دارای سیستم ایمنی بالایی است و حتی پیش‌بینی‌های لازم برای زمانی که حتی موتور اصلی از کارافتاده، انجام‌شده است؛ به‌نحوی‌که موتور جایگزین تا چند ساعت به‌صورت دیزلی تا تخلیه کامل مسافران به فعالیت خواهد پرداخت.

وی هدف از برگزاری این مانور را آمادگی برای حوادث غیرمترقبه دانست و افزود: سازمان آتش‌نشانی در هفته‌های گذشته تمرین‌های زیادی برای تخلیه مسافر به‌صورت عادی و مصدوم در تله سیژ انجام داده که در این رزمایش نیز آمادگی کامل خود را نشان دادند.

جوادیان با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای توسعه فضاهای سبز و افزایش اماکن تفریحی در شهر اذعان کرد: از سال ۹۴ تلاش مضاعفی برای راه‌اندازی امکانات تفریحی سالم خانوادگی در شهر قم صورت گرفته و تلاش داریم این اماکن هرسال بیشتر از گذشته شود.**

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید