کد خبر: 357322
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دبیر اجرایی جشنواره نمایش بچه‌های مسجد استان قم منصوب شد

امین علوی مسئول دفتر بچه‌های مسجد با حکمی از سوی محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری استان قم، به عنوان دبیر اجرایی جشنواره نمایش بچه‌های مسجد استان قم منصوب شد

 دبیر اجرایی جشنواره نمایش بچه‌های مسجد استان قم منصوب شد

به گزارش قم پرس: حوزه هنری استان قم، امین علوی مسئول دفتر بچه‌های مسجد با حکمی از سوی محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری استان قم، به عنوان دبیر اجرایی جشنواره نمایش بچه‌های مسجد استان قم منصوب شد.

این حکم عصر سه‌شنبه 25 آبان ماه 1400 در نشستی با حضور رئیس حوزه هنری استان و مسئولان و کارشناسان واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم به امین علوی‌نیا ابلاغ شد.

در حکم ابلاغی رئیس حوزه هنری قم آماده است؛

جناب آقای امین علوی نیا

نظر به سوابق و تجربیات چند ساله شما در زمینه فعالیت نمایش بچه‌های مسجد که ثمرات فراوانی را به همراه داشته به موجب این حکم مسئولیت "دبیر اجرایی جشنواره نمایش بچه‌های مسجد استان قم" را به شما ابلاغ می‌نمایم. امید می‌رود تا با استعانت از خداوند منان، بهره بردن از تجربه دوره‌های گذشته، مشاوره اساتید و نیز به کارگیری ظرفیت باشگاه تئاتر تجربه و بدنه حوزه هنری استان قم بتوانید فعالیت نمایش در سطح مساجد قم ، شهر و روستاهای اطراف را ارتقاء داده و ضمن شناسایی گروه‌های فعال زمینه تقویت آثار، آموزش‌، تربیت، و نیز ‌اجرا در مسجد محل و دیگرمساجد استان شرایط برگزاری جشنواره نمایش بچه‌های مسجد و ایجاد انگیزه و رقابت را فراهم آورید. برایتان در این مسیر خطیر یاری ایزد منان را مسئلت دارم .

جشنواره بچه‌های مسجد هر سال دو مرحله و با حضور گروه‌هایی متشکل از نوجوانان مساجد کشور برگزار می‌شود. گروه‌های تئاتر مساجد ابتداء در جشنواره‌ایاستانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و سپس گروه‌های منتخب راهی جشنواره کشوری می‌شوند.

جشنواره استانی نمایش بچه‌های مسجد به همت حوزه هنری استان قم، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و کانون فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

 دبیر اجرایی جشنواره نمایش بچه‌های مسجد استان قم منصوب شد