استاندار چهارمحال و بختیاری:تزریق واکسن کرونا مورد تاکید قرار گیرد

غلامعلی حیدری روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: یکی از موضوعات مهم در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشگیری است که این مهم با فرهنگسازی و اقدامات ایجابی بیشتر به نتیجه می‌رسد.

وی، اعمال سیاست‌های ایجابی را مقدم بر اقدامات سلبی در مواجهه با افرادی که نسبت به تزریق واکسن امتناع می‌کنند و یا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، دانست و گفت: در همین راستا می‌طلبد هر یک از دستگاه‌های اجرایی متناسب با گروه هدف خود نسبت به بومی کردن اقدامات فرهنگی برای دعوت مردم به رعایت بهداشت و تزریق واکسن اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به نقش مهم رسانه در فرهنگسازی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها با تبیین اهمیت بهداشت و تزریق واکسن می‌توانند جامعه را نسبت به انجام این ۲ موضوع مهم تشویق و اقناع کنند.

حیدری ادامه داد: آموزش و پرورش، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، پایگاه‌های بسیج، اصناف، پایانه‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی در خصوص فرهنگسازی رسالت مهمی برعهده دارند که انتظار می‌رود در این رابطه اقدامات موثری انجام دهند.

وی همچنین بر ضرورت آسیب‌شناسی شرایط کنونی استان در مقابله با شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: این آسیب‌شناسی به صورت علمی باشد و پیشنهادات برای رسیدن به وضعیت با ثبات و ایمن در دستور کار قرار گیرد و همچنین مصوباتی که در ستاد کرونا تدوین می‌شود خروجی مناسبی داشته باشد.

به گزارش ایرنا،در این نشست گزارشی از روند شیوع کرونا در استان و نحوه اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا ارائه شد و برخی فرمانداران به بیان آسیب‌ها و نیازمندی‌های شهرستان‌ها اشاره کردند.

بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، کیار، اردل، بن، سامان و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان کوهرنگ در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار گرفته است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید