کد خبر: 357961
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

جشنواره استانی تئاتر قم حضور دو اثر نمایشی باشگاه تئاتر تجربه در بخش مسابقه

2 اثر نمایشی تولیدی در باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم در بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم به روی صحنه می‌رود.

جشنواره استانی تئاتر قم حضور دو اثر نمایشی باشگاه تئاتر تجربه در بخش مسابقه

به گزارش قم پرس: حوزه هنری استان قم، 2 اثر نمایشی تولیدی در باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم در بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم به روی صحنه می‌رود.

به این ترتیب که روز چهارشنبه 10 آذر ماه 1400 نمایش «مثل سوسوی فانوس آویخته» نوشته محمد رضا کوهستان به کارگردانی سید مصطفی مقیمی در دو اجرا از ساعت 16 و 18 در تالار شهید آوینی به روی صحنه می‌رود.

در این اجراء سید محمدرضا پیغمبری، محمد عموئی، محمدرضا سبحانی نسب، شقایق حسن‌زاده و ابراهیم وفایی به ایفای نقش می‌پردازند. دستیار کارگردان این اثر نرجس ترقی،‌ طراح صحنه سیدمصطفی مقیمی، طراح لباس و طراح گریم مهدیه احمدی،‌ طراح نور هومن پیری، طراح پوستر فاطمه عبدالله‌زاده، مدیر صحنه امیرحسین شعبانیان و روابط عمومی و مدیر هماهنگی حدیث صابری هستند.

روز پنجشنبه 11 آذر ماه نیز نمایش «بابا نان داد» نوشته احمد کولیوند به کارگردانی سید محمد رضا پیغمبری در دو اجرا از ساعت 16 و 18 در تالار شهید آوینی به روی صحنه می‌رود.

در این اثر عطا الله منتظری، علی صدیق،‌ مهدی کاشی، مهدیه احمدی،‌ فاطمه عبدالله‌زاده به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین سجاد بختیاری دستیار کارگردان این اثر، مهدی نیک‌روش طراح صحنه، ‌مهدیه احمدی طراح لباس و طراح گریم، هومن پیری طراح نور، فاطمه عبدالله‌زاده طراح پوستر، احمد فتاحی و محمد امین ابراهیم‌زاده مدیر صحنه،‌ سید مصطفی مقیمی روابط عمومی و حدیث صابری مدیریت هماهنگی این اثر را بر عهده دارند.

تمامی عوامل اجرایی این دو اثر از هنرمندان و فارغ التحصیلان باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم هستند. علاقمندان برای تماشای آثار جشنواره می‌توانند به نشانی: www.bilitama.com مراجعه و اقدام به خرید بلیط نمایش مورد نظرشان نمایند.

در این جشنواره که از روز دوشنبه 8 آذر ماه آغاز شده 8 اثر به رقابت خواهند پرداخت و در شامگاه جمعه 12 آذر ماه با برگزاری مراسم اختتامیه در تالار فرهنگ و هنر شهر و معرفی برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف به کار خود پایان خواهند داد.

جشنواره استانی تئاتر قم حضور دو اثر نمایشی باشگاه تئاتر تجربه در بخش مسابقه