کد خبر: 358125
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

توقف خانگی مسی و یاران در لیگ فرانسه

به گزارش ایرنا، چهارشنبه شب در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لوشامپونه فرانسه، تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن به مصاف دیگر تیم‌مدعی این رقابت‌ها یعنی نیس رفت که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در این دیدار شاگردان پوچتینو به‌دنبال بیشتر کردن اختلاف خود با سایر مدعیان بودند و از طرفی نیس هم دنبال این بود تا بتواند با کسب امتیاز از این دیدار خود را به جمع سه تیم بالای جدول برساند.

لیونل مسی هم که موفق به کسب هفتمین توپ طلایش‌شد، با انگیزه مضاعف در این دیدار حاضر شده بود.

سرجیوراموس که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و هفته گذشته برای پاریسی‌ها به میدان رفت، در این دیدار در فهرست پاریسی‌ها قرار نداشت.جورجینو واینالدوم‌هم دیگر غایب سرشناس PSG برای این دیدار بود.

یکی‌دیگراز ‌نکات ویژه‌بازی حضور جاستین کلایورت و کفرن تورام فرزندان پاتریک کلایورت و لیلیان تورام، ستاره‌های دو دهه قبل جهان فوتبال در ترکیب تیم نیس بود.

با این حال درخشش دروازه‌بان نیس در مقابل حملات پرتعداد پاریسی‌ها موجب شد تا نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه بیابد.

پاریسی‌ها که دوست نداشتند از این دیدار خانگی امتیاز از دست بدهند، به فشار حملات خود در نیمه دوم افزودند اما دفاع مستحکم نیس موجب شد تا آنها در گلزنی ناکام بمانند و در نهایت بازی با همین تساوی بدون‌گل خاتمه بیابد.

با یک امتیاز این دیدار پاری‌سن‌ژرمن ۴۱ امتیازی شد و با اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول باقی ماند.

نیس نیز با ۲۷ امتیاز در رده چهارم جدول ماندگار شد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس