وضعیت کرونایی بوشهر زرد شد

دکتر سعید کشمیری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس در زمان حاضر ۹۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر شامل دشتستان، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، عسلویه و جم در وضعیت آبی کرونایی هستند و تنها ۱۰ درصد در وضعیت زرد قرار دارند.

وی بیان کرد: مروری بر وضعیت کرونایی استان بوشهر در آبان ماه نشان می‌دهد که از اول تا ۱۵ آبان شهرستان‌های جم، دشتی، دیر، کنگان و گناوه در وضعیت آبی و بوشهر، تنگستان، دشتستان، دیلم و عسلویه در شرایط زرد کرونایی قرار داشتند و از ۱۵ تا ۲۱ آبان، ۹ شهرستان در وضعیت آبی و از ۲۲ آبان ماه تا ۱۲ آذر ماه همه مناطق استان بوشهر در وضعیت کم خطر قرار داشتند.

کشمیری اضافه کرد: تغییر رنگ کرونایی شهرستان بوشهر زنگ خطری برای این استان به شمار می‌رود و نشان می‌دهد کرونا همچنان وجود دارد و کمترین سهل انگاری و عادی انگاری در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تغییر رنگ کرونایی و بازگشت روزهای سیاه مرگ و میر ناشی از کرونا را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر شمار ورودی روزانه بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان بوشهر به ۲۲ نفر و تعداد کل بستری‌های بیمارستانی ناشی از کرونا نیز به کمتر از ۱۰۰ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۹هزار و ۷۴ نفر به این ویروس مبتلا و ۲هزار و ۲۷ نفر نیز در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید