کد خبر: 358335
۰
۰
نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل هلال احمر استان قم به مناسبت روز جهانی داوطلب

محمدرضا بهرامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در پیامی فرارسیدن 14 آذر ماه روز جهانی داوطلب را به داوطلبان و خیرین نوعدوست این جمعیت تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل هلال احمر استان قم به مناسبت روز جهانی داوطلب

به گزارش قم پرس: جمعیت هلال احمر استان قم، متن پیام بدین شرح است:

«پیامبر اکرم (ص) می فرماید : رأس العقل بعد الدین التودد الی الناس و اصطناع الخیر الی کل برّ و فاجر؛ پس از ایمان به خدا و دین، سرآمد عقل، بشر دوستی و نیکی به مردم است، چه خوب باشند و چه فاسق».

روز جهانی «داوطلب» در تقویم یادآور انسانهای وارسته ای است که با بینشی الهام گرفته از اعتقادات دینی و تعهد و خلوص نیت تمام توان خود را در راه خدمت به بشریت و تسکین آلام دردمندان به کار می گیرند و بدون شک، چنین انسان های فداکار و مخلصی، شایسته و لایق والاترین تکریم ها هستند.

داوطلبان حلقه‌ی اتصال بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان هستند و با اندیشه بشردوستی و مسوولیت پذیری در برابر جامعه بدون هیچ چشمداشت دنیوی با نگاه های مهربان شان مرهمی هستند بر آلام همنوعان. عزیزانی که در دشوارترین و ضروری ترین شرایط، یاور ما در جمعیت هلال احمر بوده و هستند و مرهون سعی و تلاش و نیات خیر و انساندوستانه آنها در همه اعصار بوده ایم و بی تردید هدفی والاتر از خدمت به همنوع برای بشریت متصور نیست و داوطلبان تنها کسانی هستند که این هدف را با دل و جان دنبال می‌کنند.

14 آذر ماه (5 دسامبر) مصادف با روز جهانی داوطلب با شعار «با همدیگر توقف‌ناپذیریم» بهترین فرصت برای قدردانی از عزیزانی است که بدون هیچ چشمداشتی زمان و تجربه خویش را در راه رسیدن به اهداف عالیه جمعیت صرف کرده و ما را برای داشتن جامعه‌ای سالم و پویا یاری رساندند. امید آن داریم با یاری شما عزیزان، شاهد رشد و اعتلای فرهنگ نوعدوستی و دستیابی به عدالت اجتماعی باشیم.

اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی «داوطلب» که امسال با شعار «با همدیگر توقف‌ناپذیریم» مزین شده است، خدمات ارزنده و سرشار از مهربانی اعضا و خیرین همواره پیشگام، سختکوش، بی‌ادعا و داوطلب استان قم در برهه‌های گوناگون به ویژه در عرصه مقابله با کرونا را ارج نهاده و توفیق روزافزون همگی را در تحقق اصول و اهداف والا و انساندوستانه جمعیت، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید