کد خبر: 358366
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

سه امتیاز با پدیده برای نساجی حیاتی است/ خانه به دوش هستیم

به گزارش قم پرس ساکت الهامی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر میهانش پدیده مشهد درجمع خبرنگاران افزود: واقعاً در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حتی چمن مصنوعی این ورزشگاه بازی می‌کردیم و انداک هواداران این تیم که دربالای ساختمان‌های اطراف ورزشگاه با شور وهیجان خاصی تیم را تشویق و حمایت می‌کردند، برخوردار بودیم که متأسفانه اکنون از موهبت هردو نعمت بسیار مهم برای یک تیم و کادر فنی محروم هستیم.

وی ادامه داد: برخی مواقع ما آدم‌ها به آن چیزی که هست و داریم، قانع نیستیم و حرص وطمع زیاد آدم را به جایی می‌رساند که با وجود از دست دادن نعمت گذشته دلش برای آن تنگ می‌شود وحسرت چیزی نداشته را می‌خورد.

وی اضافه کرد: این وضعیت متأسفانه وصف حال تیم نساجی هست که در ورزشگاهی که به آن تعلق خاطر داشتیم و هواداران را در کنار خود داشتیم، محروم شدیم و دلم لک زده برای آن ساختمان‌ها و تشویق‌ها و انرژی‌هایی که از هواداران می‌گرفتیم.

فرصت ریسک واز دست دادن امتیازی را نداریم

سرمربی تیم نساجی مازندران درادامه با بیان اینکه فرصت ریسک واز دست دادن امتیازهای دیگر را نداریم، گفت: بازی برابر تیم پدیده مشهد و کسب سه امتیاز ازاین تیم حیاتی ترین سه امتیاز فصل برای تیم نساجی خواهد بود.

الهامی ادامه داد: ما می‌دانیم که دراین شرایط سخت به دنبال امتیاز هستیم و شرایط تیم ما نیز به گونه‌ای هست که جای هیچ ریسک واشتباهی را نداریم.

وی افزود: با همه احترامی که برای تیم پدیده قائل هستیم وآقای میثاقیان درسخت ترین شرایط به این تیم آماده هستند و قبول مسئولیت کردند، اما ما چند بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم و بسیار امیدوار هستم که در شرایط میزبانی بازی را به نفع خودمان داشته باشیم.

کیفیت زمین، کار ما را سخت می‌کند

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه هرچند شرایط میزبانی وکیفیت زمین اصلاً خوب نیست، اما چاره‌ای به جز بازی دراین ورزشگاه نداریم، گفت: امیدوارم که شرایط بازی را به دست بیاوریم، هرچند که کیفیت زمین، باعث خواهد شد، هواداران از کیفیت بازی ما رضایت کامل نداشته باشند، هرچند در وضعیت مساوی این وضعیت زمین برای تیم ما که میزبان هستیم وتیم های میهمان ما خواهد بود.

امسال درنساجی دو امید ازمن گرفته شد

سرمربی تیم نساجی مازندران دربخش دیگری با انتقاد از اینکه متأسفانه د رشروع فصل درخواستم مبنی برکیفیت زمین خوب که ازباشگاه درخواست کرده بودم، به من داده نشد، گفت: امید زیادی به زمین خوب وهواداران تیم نساجی را داشتم که متأسفانه از موهبت هر دو نعمت مهم دراین باشگاه تاکنون محروم ماندیم وخانه به دوش شدیم.

الهامی افزود: واقعاً این وضعیت برای من مایه نگرانی ست وامیدوارم هواداران تیم نساجی ازمن که کوچک‌ترین دراین باشگاه هستم قبول کنند که واقعاً تغییر شرایط موجود در دست من نیست!

وی ادامه داد: این تیم نساجی قائمشهر است که کلاً مازندران وحتی استان‌های شمالی ایران طرفدار و علاقمند دارد و آرزوی من این هست که هرچه سریع‌تر شرایط بازی در ورزشگاه شهید وطنی فراهم شود تا مردم این شهر که با نساجی وفوتبال آن زندگی می‌کنند، به هم برسند.

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین از تلاش‌های باشگاه و هیئت فوتبال مازندران که پیگیر کاهش محرومیت چند جلسه‌ای او ازسوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بودند، تشکر کرد و گفت: متأسفانه دوری چند هفته‌ای من درکنار تیم که قبول دارم با اشتباه خود من بوده، همه ضرر کردیم.

الهامی گفت: من یک سه امتیازی بازی با نفت مسجدسلیمان به شما هواداران بدهکار هستم وقول می‌دهم تا نیم فصل آن را جبران کنم.

وی گفت: خوشبختانه بازی‌های سخت ابتدایی لیگ برای تیم نساجی رقم خورده بود، تمام شده و از بازی با تیم پدیده شروع خوبی برای جمع آوری امتیاز خواهیم داشت.

تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم پدیده مشهد است. تیم نساجی با کسب ۶ امتیاز از ۷ بازی گذشته در رده دوازدهم و پدیده با ۲ امتیاز درانتهای جدول شانزده تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس