کد خبر: 358370
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

‎هامونی استعفا داد/ انتخاب سرپرست شرکت فرابورس ایران

به گزارش شنبه شب ایرنا از روابط عمومی فرابورس ایران، "محمد جواد سلیمی" با اشاره به جلسه‌ عصر امروز هیات‌مدیره فرابورس عنوان کرد: از آنجا که "امیر هامونی"، رییس سابق شرکت فرابورس ایران قرار است از این پس سکان مدیرعاملی بازار متشکل معاملات ارز ایران را بر عهده بگیرد و در سنگر دیگری قبول مسئولیت کند، اعضای هیات‌مدیره فرابورس با استعفای وی موافقت کردند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال استعفای "امیر هامونی" از فرابورس، میثم فدایی با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بورس انتخاب شد تا هیات‌مدیره فرابورس نیز بتواند در فرصت یک ماهه پیش رو به بررسی کاندیداها و برنامه‌های آنها برای تصدی مدیرعاملی فرابورس در کمیته‌ای که زیر نظر هیات‌مدیره برگزار می‌شود، بپردازند.

سخنگوی هیات مدیره فرابورس ایران از انتخاب گزینه نهایی تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل تایید صلاحیت مدیران عامل بورس‌ها و بر اساس برنامه‌های ارائه شده گزینه نهایی به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، لازم به ذکر است امیر هامونی از مهرماه ۱۳۹۱ عهده‌دار مدیرعاملی فرابورس ایران بود و امروز (شنبه) هیات‌مدیره با استعفای او از این سمت موافقت کرد تا از این پس وی به عنوان مدیرعامل بازار متشکل معاملات ارز ایران نقش‌آفرینی کند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس