کد خبر: 358538
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت های فرهنگی با نقش آفرینی مردم همراه باشد

به گزارش قم پرس حجت‌الاسلام محمد قمی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با فعالین فرهنگی استان فارس بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کشور همگام با فعالین فرهنگی جامعه است و این فعالان را همکار خود در عرصه تبلیغی می‌داند.

وی افزود: مرزبندی برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی وجود ندارد و سازمان تبلیغات اسلامی در کنار تمامی فعالین فرهنگی قرار دارد تا بتواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور متذکر شد: یکی از مطالباتی که فعالین فرهنگی باید مورد توجه قرار دهند مطالبه گری، بازسازی و تحول آفرینی در ساختار فرهنگی است این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده و باید ساختار فرهنگی جامعه تغییرات اساسی داشته باشد.

وی تاکید کرد: ساختارها باید براساس فعالیت‌های مردمی باشد و زمانی می‌توان به فعالیت‌های فرهنگی اقتدا کرد که مردم نقش اساسی در این بخش داشته باشند.

او در ادامه عنوان کرد: اگر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان‌های مردم نهاد براساس همکاری میان سازمان تبلیغات و مردم باشد شاهد خواهیم بود که به زودی فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در فارس تحول آفرین خواهد بود.

حجت الاسلام قمی عنوان کرد: امید است فعالیت‌های تبلیغی در استان فارس با همکاری نهادهای مردم نهاد اجتماعی بیش از گذشته توسعه یابد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید