کد خبر: 358549
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

وزیر فرهنگ: مصمم به توسعه کمّی و کیفی فضای رسانه‌ای و خبری هستیم

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه (۱۵ آذر) با حضور در خبرگزاری تسنیم ضمن بازدید از تحریریه و بخش‌های مختلف این خبرگزاری از نزدیک در جریان فعالیت‌های این رسانه قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید علاوه بر گفت‌وگو با مجید قلی‌زاده مدیرعامل و سردبیران خبرگزاری تسنیم، از نزدیک با خبرنگاران این مجموعه درباره مسائل مختلف حوزه فرهنگ و هنر به گفت‌وگو نشست.

اسماعیلی گفت: خبرگزاری تسنیم بیش از آن که متکی به امکانات باشد، حاصل اتاق فکر پویاست که در کنار نیروهای جوان و پرانگیزه فعالیت می‌کنند. نگاه ما این است خبرگزاری تسنیم، تراز کار رسانه‌ای را بالا برده و این کاملاً مشهود است.

وزیر فرهنگ: مصمم به توسعه کمّی و کیفی فضای رسانه‌ای و خبری هستیم

وی استفاده از کارشناس‌خبرنگاران را موجب تحول سبک خبرنویسی دانست و ابراز امیدواری کرد تا رسانه‌های دیگر نیز نگاه‌شان همین باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ما تحول در حوزه رسانه است و بنای خود را بر این نهاده‌ایم که توسعه کمی و کیفی فضای رسانه‌ای و خبری را فراهم آوریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: یکی از مهمترین سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری «بازآرایی رسانه‌ای» بود که انجام این امر به عنوان تکلیف جدی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره حاضر مورد توجه است.

وی یادآور شد: در این زمینه تاکنون هشت نشست با پیشکسوتان حوزه رسانه برگزار شده است و تعامل خود را برای انجام این ماموریت ادامه خواهیم داد.

در جریان این بازدید مجید قلی‌زاده، مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با تشریح فعالیت‌ها و سیاست‌های این خبرگزاری، نیروهای جوان و انقلابی این مجموعه را مهمترین سرمایه تسنیم دانست.

مهدی نورعلیشاهی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در این بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس