کد خبر: 358634
۰
۰
نسخه چاپی

احداث فضای سبز پارک آموزش ترافیک قم به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به احداث فضای سبز پارک آموزش ترافیک در منطقه هشت گفت: مرحله کاشت فضای سبز آغازشده و مساحت عرصه بیش از 5 هزار مترمربع است.

احداث فضای سبز پارک آموزش ترافیک قم به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع

به گزارش قم پرس: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به احداث فضای سبز پارک آموزش ترافیک در منطقه هشت اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که طی سال‌های اخیر انجام‌شده احداث پارک‌های موضوعی و آموزشی است که یکی از این مجموعه‌ها پارک موضوعی دوچرخه و آموزش ترافیک است.

وی با تأکید بر اتمام عملیات عمرانی پارک ترافیک تصریح کرد: مرحله کاشت فضای سبز آغازشده و مساحت عرصه بیش از ۵ هزار مترمربع است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه همزمان با مراحل پایانی عملیات عمرانی طرح کاشت تهیه و ابلاغ‌شده است افزود: با پیگیری انجام‌شده پیمانکار فضای سبز انتخاب‌شده و احداث فضای سبز مجموعه آغازشده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات کاشت قسمت‌هایی از عرصه آغازشده است اذعان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان مهرماه احداث فضای سبز مجموعه به اتمام برسد.

جوادیان با تأکید بر اینکه در این مجموعه آموزش محوریت دارد و محل حضور کودکان خواهد بود ابراز کرد: به همین خاطر حداکثر زیبایی فضای سبز و استفاده از گونه‌های سازگار با اقلیم قم و سایه‌انداز در دستور کار طراحی و اجرا بوده است.

وی استفاده از سیستم آبیاری تحت‌فشار در این مجموعه را مورد توجه قرار داد و گفت: در طراحی کاشت و احداث فضای سبز مجموعه استفاده بهینه از منابع آبی مدنظر بوده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید