کد خبر: 358812
۰
۰
نسخه چاپی
به مناسبت روز پرستار؛

تخفیف ۱۵درصدی ثبت‌‍نام در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی قم

پرستارانی که از بازه زمانی ۱۸ تا ۲۲آذرماه آذرماه برای ثبت‌نام در تمامی دوره‌های مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی قم مراجعه کنند می‌توانند از تخفیف ۱۵ درصدی بهره‌مند شوند.

تخفیف ۱۵درصدی ثبت‌‍نام در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی قم

به گزارش قم پرس: جهاد دانشگاهی واحد استان قم علاوه بر برنامه‌های فرهنگی هرساله ویژه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، ۱۵ درصد تخفیف در تمامی دوره‌های مراکز آموزشی ویژه پرستاران در نظر گرفته شده است.

پرستاران در بخش فناوری اطلاعات و فنی مهندسی برای ثبت‌نام در دوره‌های عمومی، برنامه‌نویسی، شبکه و امنیت، بورس، گرافیک، فنی مهندسی، طراحی لباس، طراحی وب و حسابداری می‌توانند به بلوار منتظری کوچه ۲۸ مرذکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره ۰۲۵۳۱۶۵۴ تماس بگیرند.

در بخش علوم پزشکی، علوم انسانی و هنر نیز پرستاران برای ثبت‌نام در دوره‌های کمک‌های اولیه، طب سنتی، داروخانه، عکاسی، ادبی، پژوهشی، دندان‌پزشکی، هنرهای تجسمی کاربردی انسانی، کاربردی هنر، آزمایشگاه و رمز ارزها می‌توانند به مرکز علوم پزشکی، علوم انسانی و هنر واقع در بلوار امین کوچه ۱۳ مراجعه و یا با شماره ۳۲۹۱۸۱۰۸ تماس بگیرند.

پرستاران در بخش زبان‌های خارجی نیز در دوره ترمیک انگلیسی، ترمیک غیر انگلیسی، آمادگی آزمون، کارگاه‌های مهارتی و تربیت مدرس زبان به مرکز زبان‌های خارجی واقع در خیابان دورشهر بین‌کوچه ۲۰ و ۲۲ مراجعه یا با شماره ۳۷۷۴۸۷۱۳ و ۳۷۷۳۲۵۰۴ تماس بگیرند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید