کد خبر: 358815
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

اجازه نمی‌دهند VAR وارد فوتبال ایران شود

«محمد نوری» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تساوی استقلال در شهرآورد اظهار داشت: شهرآورد ۹۷ یکی از ضعیف‌ترین شهرآوردهای چند سال اخیر بود و دو تیم فوتبالی را به نمایش گذاشتند که بار فنی نداشت.

وی افزود: من نمی‌خواهم عملکرد استقلال را توجیه کنم اما اگر داور آن پنالتی ۱۰۰ درصد را می‌گرفت الان کسی درباره ضعف فنی آبی‌پوشان حرف نمی‌زد و همه از پیروزی فرهاد مجیدی تعریف و تمجید می‌کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من شب بازی نگران داوری بودم و در برنامه تلویزیونی اعلام کردم که نگرانی من به خاطر داوری است و متاسفانه اقای خداداد افشاریان پشت خط آمد و گفت لطفا این مسائل را مطرح نکنید، حالا امیدوارم او فهمیده باشد ما حقیقت را گفتم.

نوری تصریح کرد: استقلال مظلوم‌ترین تیم ایران است و هیچ تیمی در لیگ برتر به اندازه این تیم از اشتباهات داوری متضرر نشده است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که کمک داور ویدیویی وارد فوتبال نشود اعتراضات تیم ها و اشتباهات داوری ادامه خواهد داشت، برخی‌ها دوست ندارند VAR وارد فوتبال شود تا به کارهای ناسالم خود ادامه دهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من گفتم و باز می‌گویم اجازه نمی‌دهند VAR وارد فوتبال ایران شود تا نتایج از قبل مشخص شود. امیدوارم برخی نهادها به اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد ورود کنند.

۱۳۵۲

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس