کد خبر: 362216
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

قاتلی که می‌گوید به اشتباه آدم کشتم

باشگاه خبرنگاران جوان - حدود یک سال قبل وقوع نزاعی مرگبار در خیابان محلاتی تهران به پلیس و بازپرس جنایی اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد پسر ۲۸ ساله‌ای بر اثر اصابت چاقو به سرش جان باخته و عامل قتل نیز جوانی ۳۰ ساله است که بعد از قتل همراه برادرش فرار کرده و ردی از او در دست نیست.

یک روز از این جنایت گذشته بود که متهم ردیابی و دستگیر شد وی پس از اعتراف به قتل در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه مادر مقتول به عنوان تنها، ولی دم پرونده خواهان قصاص قاتل پسرش شد.

سپس متهم به دفاع از خود پرداخت و گفت: دو شب قبل از این ماجرا یک درگیری در محله‌مان رخ داد و من برای میانجیگری وارد دعوا شدم.

در آن درگیری چند تیر شلیک شد و من هم ترسیدم و به خانه برگشتم. شب حادثه از خانه بیرون آمده بودم تا زباله‌ها را سر کوچه بگذارم که متوجه شدم دو پسر جوان داخل یک خودرو نشسته‌اند فکر کردم از طرفین همان درگیری دو شب قبل هستند که مرا نیز تهدید به مرگ کرده بودند.

جلو رفتم و به آن‌ها گفتم مقابل خانه‌مان چه کار می‌کنند. اما مقتول به من فحاشی کرد که درگیر شدیم از آنجا که یک قمه در جیبم داشتم، ضربه‌ای به بازوی او زدم و کاپشنش پاره شد بعد به داخل خانه فرار کردم.

اما آن‌ها دنبالم آمدند و با لگد به در کوبیدند که در باز شد من هم از ترس با قمه ضربه‌ای به سر مقتول زدم. برادرم که متوجه ماجرا شده بود، از خانه بیرون آمد و من از ترسم همراه او فرار کردم.

متهم با ابراز پشیمانی از این کار خود گفت: باور کنید من اصلاً این پسر را نمی‌شناختم و مشکلی با او نداشتم. آن شب مشروب خورده بودم و اراده‌ای از خودم نداشتم.

به همین خاطر چیز زیادی از آن درگیری به خاطر ندارم. با پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند تا برایش حکم صادر کنند.

منبع: فرارو

انتهای پیام/

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس