کد خبر: 362242
۰
۰
نسخه چاپی
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) صورت گرفت:

دیدار استاندار قم با تعدادی از مادران و همسران شهدا

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، استاندار قم با تعدادی از خانواده های معظم شهدا دیدار کرد

دیدار استاندار قم با تعدادی از مادران و همسران شهدا

به گزارش قم پرس: استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم با حضور در منزل شهیدان سید رسول و سید داوود سجادی و شهید محمد شریف سروری، نسبت به مقام شامخ مادران و همسران شهدا ادای احترام کرد.
استاندار قم با اشاره به ایثار و جانفشانی شهیدان گرانقدر، تجلیل و تکریم خانواده ها و یادگاران شهدا را وظیفه ی دینی و انقلابی عموم دانست و گفت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران می باشد.
شاهچراغی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، شخصیت ممتاز آن بانوی فداکار تاریخ اسلام را اسوه و الگوی شایسته ای برای زنان و مادران ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: مادران و همسران فداکار شهدا با درس آموزی از این بانوی بزرگ، عزیزترین افراد خود را در راه دفاع از دین و انقلاب اسلامی تقدیم کردند.
استاندار قم در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر، از صبر، ایثار و فداکاری مادر شهیدان سید رسول و سید داوود سجادی و مادر و همسر شهید محمد شریف سروری، قدردانی کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید