کد خبر: 362252
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

باشگاه بازیکنان را فراموش کرده است

به گزارش قم پرس سید جلال حسینی شامگاه دوشنبه پس از برتری سه بر صفر تیم پرسپولیس در برابر ذوب‌آهن به خبرنگاران گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان آن‌هم در جام حذفی کار دشواری بود، اما بازیکنان ما یک بازی خوب به نمایش گذاشتند و نتیجه آن را نیز گرفتند.

کاپیتان پرسپولیسی‌ها درباره التیماتوم گل‌محمدی به باشگاه درباره شرایط نامطلوب تیم، تاکید کرد: شرایط ما خوب نیست، بازیکنان ما تمام تلاش خود را می‌کنند اما متأسفانه از طرف باشگاه انتظار داریم که کارها را درست انجام بدهند و بهو ظیفه خود عمل کنند، اما آن‌ها بازیکنان را فراموش کردند. امیدوارم بتوانند در این چند روز و پیش از نیم فصل دوم نیازهای بازیکنان را برآورده کنند.

وی درباره لیگ قهرمانان آسیا و عدم حضور دو تیم پرطرفدار ایران در این مسابقات، اظهار داشت: برای استقلال و پرسپولیس نمی‌شود کاری کرد و این دو تیم راحت حذف شدند. کسی هم پاسخ گو نیست و این روند قطعاً در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همه در این قضیه مقصر هستند و نباید گردن این و آن انداخت؛ از باشگاه و فدراسیون تا وزارت ورزش همه مقصر هستند. از شش ماه پیش همه می‌دانستند قرار است این دو تیم حذف شود، اما کسی کاری نکرد، فقط با هم دعوا و علیه هم مصاحبه می‌کنند؛ این کارها دردی را دوا نمی‌کند. هیچ‌چیزی سر جای خودش نیست.

حسینی افزود: امیدوارم سپاهان و فولاد تمام تلاش خود را بکنند و موفق باشند، مسئولان نیز حداقل به این دو باشگاه کمک کنند تا در آسیا بتوانند از نام ایران دفاع کنند.

بازیکن پرسپولیس درباره وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر تاکید کرد: کیفیت چمن در بسیاری از ورزشگاه‌ها از جمله فولادشهر مناسب نیست. فوتبال‌مان را حرفه‌ای که نمی‌کنیم هیچ، حتی تلاشی نمی‌کنیم که حداقل برای سال آینده یک مسائلی درست شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس