کد خبر: 362430
۰
۰
نسخه چاپی
طی 9 ماه نخست سال جاری

بیش از یک میلیون نفر از «طرح های سلامت محور» هلال احمر استان قم بهره‌مند شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: یک میلیون و 104 هزار و 816 نفر از طرح‌های سلامت محور معاونت امور جوانان هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

 بیش از یک میلیون نفر از «طرح های سلامت محور» هلال احمر استان قم بهره‌مند شدند

به گزارش قم پرس:جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اعلام این خبر بیان کرد: طی 9 ماه نخست سال جاری ۴۱۵۰ نفر روز از اعضای داوطلب جوان در برنامه های سلامت محور معاونت امور جوانان مشارکت داشتند و به یک میلیون و 104 هزار و 816 نفر در دو فضای حقیقی و مجازی خدمات ارائه کردند.

وی به طرح های سلامت محور اشاره کرد و گفت: تب سنجی، غربالگری، طرح آمران سلامت (تذکر لسانی در مراکز پر تردد از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران)، ناظران سلامت (پایش و ارزیابی اصناف مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای طرح سردار شهید سلیمانی) و همچنین نذر سلامت با خادمان حسینی(غربالگری و تب سنجی هیات های مذهبی در دهه اول محرم) از جمله این طرح‌هاست.

وی افزود: طرح قرار مهربانی (اهدای خون سالم)، تهیه پوستر و کلیپ، برپایی نمایشگاه در فضای مجازی، طرح حامیان سلامت در انتخابات ریاست جمهوری (نظارت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صندوق‌های انتخابات)، ایجاد کانال یاریگران زندگی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و همکاری در اجرای طرح ایران یاوران جوان ( واکسیناسیون کرونا) از دیگر طرح‌هایی بود که توسط معاونت امور جوانان هلال احمر قم اجرا شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید