کد خبر: 362461
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت ۸۰ هزار درخواست مردمی در سفر رییس‌جمهور به قم

به گزارش عصر چهارشنبه روابط‌عمومی استانداری قم، ابوالفضل بهرامیان در گفت و گویی افزود: در سفر ۲ روزه رییس‌جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به استان قم، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در قالب سامانه ارتباطات دولت و مردم با شماره تلفن ۱۱۱، درخواست‌های مردمی را ثبت کردند و برای پیگیری به دستگاه‌های مسئول ارجاع دادند.

وی با بیان اینکه ۲۶ هزار تماس مردمی توسط کارکنان در ۲ نوبت صبح و عصر در روزهای نهم و دهم دی‌ماه ثبت شد، افزود: در هر نوبت ۳۰۰ تَن از کارکنان دستگاه‌های اجرایی از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مردم بودند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قم گفت: درخواست تسهیلات، کمک بلاعوض، مددکاری و بهزیستی، عمرانی، قضایی و مباحث اشتغال از محورهای اصلی درخواست‌های مردمی بوده است.

وی ادامه روند کار در پیگیری نامه‌های مردمی را از ۱۱ تا ۱۵ دی‌ماه جاری در ۲ نوبت و در هر نوبت توسط ۳۰۰ تن از کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد و افزود: پس از ثبت درخواست‌های مردمی، پیامک تایید و کد رهگیری به شماره تلفن های همراه اعلام شده، ارسال شد و همه درخواست‌ها در چارچوب ضوابط و به نوبت در حال پیگیری است.

بر اساس این گزارش، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم نیز با تقدیر از دست‌اندرکاران این سامانه و عملکرد قابل قبول سامانه سامد در پیگیری و ثبت مشکلات مردم گفت: در حال حاضر مدیریت استان، علاوه بر پیگیری مطالبات و درخواست‌های مردمی، درخصوص مصوبات این سفر پیرامون فرودگاه و مونوریل هم به شکل ویژه‌ای در حال رایزنی برای اجرایی شدن مصوبات است.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور به همراه چند تَن از اعضای هیات دولت در قالب سیزدهمین سفر استانی، در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ماه جاری به استان قم سفر کرد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید