کد خبر: 362516
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
دستورالعمل رسانه دولتی انگلیس:

مردم ایران را ترور کنید تا در بی‌بی‌سی پروموت شوید!

باشگاه خبرنگاران جوان - ایران‌ستیزی و حمایت از تروریست‌های شناسنامه‌داری که امنیت مردم ایران را نشانه گرفته‌اند و با جنایات خود در مقاطع مختلف تعدادی از فرزندان ایران اسلامی را به شهادت رسانده‌اند، در زمره کارویژه‌ها و ماموریت‌های اصلی «بی‌بی‌سی فارسی» ارگان رسانه‌ای دولت انگلیس است.

شبه رسانه بی‌بی‌سی فارسی طی سال‌های اخیر به حدی در پخش رپورتاژ آگهی برای تروریست‌ها، افراط و زیاده‌روی کرده است که نه تنها پروتکل‌های مرسوم رسانه‌ای در ضدیت با اعمال و گزاره‌های تروریستی و خشونت‌گرایانه را نقض کرده که رسماً به تریبون تروریست‌ها نیز تبدیل شده است.

بیشتربخوانید

از «ریگی» تا «داعش» و «جلاد خیابان پاسداران»؛ کافی است فردی امنیت مردم ایران را مخدوش کند و بر روی ایرانیان سلاح بکشد و آن‌ها را ترور کند؛ اینجاست که مأموریت بی‌بی‌سی فارسی برای حمایت از این جانیان و تروریست‌ها آغاز می‌شود.

جدیدترین پرده از تروریست‌پروری و تروریست‌شویی شبه رسانه بی‌بی‌سی فارسی، ماجرای پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» است؛ فردی که حسب محتویات پرونده‌اش و اقاریری که داشته عملیات تروریستی متعددی را علیه مردم ایران ترتیب داده است که یکی از مشهورترین آن‌ها حمله به مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز در ۳۱ شهریور سال ۹۷ است که این حمله تروریستی منجر به شهادت ۲۵ نفر از هموطنان‌مان ازجمله یک کودک و مجروح شدن تعدادی دیگر شد.

گروهک حرکة النضال به سرکردگی «چعب» اقدامات تروریستی خونباری را علیه مردم ایران ازجمله بمب‌گذاری در اماکن دولتی، جاسوسی و سرقت مسلحانه انجام داده و مکرراً برای مردم ایران ایجاد رعب و وحشت کرده است که در مجموع اقدامات تروریستی اعضای این گروهک، ۲۷۴ نفر از شهروندان ایرانی شهید یا مجروح شده‌اند.

دستورالعمل رسانه دولتی انگلیس: مردم ایران را ترور کنید تا در «بی‌بی‌سی» پروموت شوید!

حالا «چعب» و گروهک تروریستی متبوعش، این روز‌ها به سوژه بی‌بی‌سی فارسی برای حمایت تبدیل شده‌اند. دلیل این امر تنها یک چیز است و آن اقدامات ضدایرانی و ترویستی آنهاست؛ کاری که بی‌بی‌سی فارسی در بُعد و رکن رسانه‌ای و عملیات روانی بدان اشتغال دارد.

این شبه‌رسانه بدنام و ضدایرانی که از کوچکترین و ساده‌ترین اتفاقات به وقوع پیوسته در خیابان‌های انگلیس و سایر کشور‌های غربی با عناوین گل‌درشت و غلوشده‌ای نظیر «حملات مرگبار تروریستی» و ... یاد می‌کند، در پوشش خبر مربوط به برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «چعب» سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال»، از این تروریست شناسنامه‌دار با عنوان «رهبر جنبش نضال»! یاد کرده است.

در واقع گردانندگان بی‌بی‌سی فارسی به عنوان «مرکز فرماندهی ستاد مشترک عملیات روانی علیه ایران»، ضمن بی‌توجهی و نادیده گرفتن اقدامات تروریستی آشکار «چعب» و گروهک تروریستی متبوعش، در یک قلب واقعیت، کتمان حقیقت و وارونه‌نمایی زننده و مشمئزکننده، «چعب» سرکرده تروریست‌های موسوم به نضال را رهبر جنبش! نامیده‌اند.

دستورالعمل رسانه دولتی انگلیس: مردم ایران را ترور کنید تا در «بی‌بی‌سی» پروموت شوید!

البته افکار عمومی ایرانیان فراموش نکرده‌اند که همتای «بی‌بی‌سی‌فارسی» یعنی «اینترنشنال» که در میان ایرانیان بواسطه منبع ساپورت مالی و فکری‌اش به «سعودی‌اینترنشنال» شهره هست در شب حمله به رژه اهواز و به خاک و خون کشیده شدن ۲۵ هموطن عزیزمان، چگونه با در اختیار قراردادن تریبون یک طرفه برای سخنگوی تروریست‌های نضال، برای این تروریست‌ها و اربابان سعودی – آمریکایی‌اش خوش‌رقصی کرد.

همانطور که در سطور بالا ذکر شد، حمایت از تروریست‌های شناسنامه‌دار و غسل تعمید جلادانی که دستانشان به خون پاک مردم ایران آلوده است، رویه ثابت شبه‌رسانه‌هایی نظیر «بی‌بی‌سی فارسی» و «سعودی‌اینترنشنال» است.

به طور ویژه «بی‌بی‌سی‌فارسی» در حمایت زیرپوستی و بعضا آشکار از تروریست‌هایی که علیه مردم ایران اقدام جنایتکارانه می‌کنند نیز یدطولایی دارد. در ماجرای «عبدالمالک ریگی» سرکرده گروهک «جندالشیطان» که عناصر آن در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ شمسی در مرز‌های جنوب شرقی کشورمان اقدام به انجام عملیات تروریستی می‌کردند، «بی‌بی‌سی فارسی» در مقام تطهیرکننده اقدامات جنایتکارانه آن‌ها ظاهر می‌شد.

در طول فعالیت گروهک تروریستی «جندالشیطان» و جنایات مختلف سرکرده معدوم این گروهک در جنوب شرق کشور بار‌ها تریبون «بی‌بی‌سی» در اختیار سرکرده این گروهک تروریستی قرار گرفت. برای مثال شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی فارسی» دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۸ به بهانه عملیات تروریستی منطقه «سرباز» سیستان که منجر به شهادت ۴۱ تن از هم‌وطنانمان اعم از شیعه و سنی شد با «عبدالمالک ریگی» سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان مصاحبه کرد.

بنگاه خبرپراکنی «بی‌بی‌سی» که پیش از این نیز بار‌ها تریبون خود را در اختیار ریگی و افرادش قرار داده بود این بار نیز که خود گروهک تروریستی ریگی مسئولیت مستقیم این اقدام غیرانسانی را بر عهده گرفته بود این فرصت را در اختیار عبدالمالک ریگی قرار داد تا از این عملیات تروریستی دفاع کند! ریگی در این گفتگوی جهت‌دار با اهانت به جان باختگان و مجروحان حادثه تروریستی سرباز سیستان، با وقاحت تمام اعلام کرد که از موفقیت آمیز بودن این عملیات خرسند است!

منبع: میزان

اتهای پیام/

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس