کد خبر: 362549
۰
۰
نسخه چاپی

تشکیل دبیرخانه دائمی همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم در قم

مدير جشنواره ملی مكتب فاطمی حاج قاسم گفت: با حمايت سپاه استان قم، دبيرخانه دائمی اين همايش در بسيج مداحان تشكيل شد

تشکیل دبیرخانه دائمی همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم در قم

به گزارش قم پرس: غلامرضا فلاح در آیین اختتامیه نخستین همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم که شب گذشته در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرهنگ‌ساز و بزرگ‌مرد عرصه ایثار، شهامت و ولایتمداری بود.

وی ادامه داد: این شهید عزیز با مقاومت، ایثار و فداکاری، فرماندهی سپاه قدس را مانند سربازی جان‌برکف بر عهده داشت و با الطاف خفیه الهی منطقه را در عین ناباوری از لوث داعش پاک کرد.

مدیر جشنواره ملی مکتب فاطمی حاج قاسم با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با ارادت و توسل به حضرت زهرا(س) کارهایش را انجام می‌داد، ابراز کرد: این شهید سرافراز حضور در مجالس فاطمیه را هیچ‌گاه ترک نمی‌کرد و مرامش در دفاع از ولایت فاطمی بود.

فلاح با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب یک مکتب بود، یادآور شد: این همایش برای ترویج فرهنگ فاطمی مکتب حاج قاسم با مشارکت ۳۴ نهاد مردمی و دولتی برگزار شد.

وی با گلایه از برخی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی که پای‌کار برگزاری این همایش ملی نیامدند، گفت: با حمایت فرمانده سپاه استان قم دبیرخانه دائمی این همایش در بسیج مداحان تشکیل‌شده که برای سال آینده بتوانیم در زمانی مناسب فراخوان را اعلام کنیم و رشد کمی و کیفی آثار تولیدی با موضوع مکتب فاطمی حاج قاسم را شاهد باشیم.*

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید