کد خبر: 362660
۰
۰
نسخه چاپی

مردم بهترين بازرس براي نظارت بر مكانيزم قيمت ها در بازار هستند

به گزارش روز شنبه ایرنا، 'بیژن نیا' درجلسه تودیع و معارفه روسای تعزیرات شهرستان اردكان با اشاره به رسالت اداره تعزیرات حكومتی در صدور و اجرای احكامی كه در زمینه تخلفات بازار وجود دارد گفت:هدف از تعدد بازرسی ها توسط ارگان های مربوطه ایجاد حاشیه ناامن برای متخلفین است وهرچقدر تعداد و قدرت این نظارت بیشتر شود و اجرای احكام صادره نیز طبق قانون صورت پذیرد شاهد تخلفات كمتر در بازار خواهیم بود .

وی مردم را بهترین بازرس برای نظارت مكانیزم قیمت ها در بازار معرفی كرد و افزود: این مهم دركنار نظارت ارگان های ناظر بازار توفیق در زمینه مبارزه با گرانفروشی، كم فروشی وعدم درج قیمت، دلال بازی و...را افزایش خواهد داد.

مدیركل تعزیرات حكومتی استان یزد در این جلسه از فعالیت اداره تعزیرات شهرستان اردكان بصورت مستقل و تمام وقت خبر دادوافزود: توسعه فعالیت های این اداره با توجه به گستردگی بازار شهرستان اردكان باعث شد تا فعالیت این اداره از 3روز در هفته به تمام وقت ارتقا یابد.

بیژن نیا گفت: ناظرین بازار از امروز تا 25فروردین ماه برای كنترل بازار شب عید در آماده باش كامل خواهند بود و ستادهای خبری در سراسر استان آماده دریافت گزارش وشكایات مردمی در زمینه تخلفات بازار خواهد بود. دراین جلسه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردكان با ارائه گزارشی از نظارت صورت گرفته بر بازار در طول 11ماهه گذشته افزود: در این مدت تعداد467 پرونده در زمینه تخلفات گرانفروشی، كم فروشی، عدم درج قیمت، عدم كیفیت و مرغوبیت و...تشكیل وجهت بررسی و صدور حكم دراختیاراداره تعزیرات حكومتی قرار گرفته است.

'محمدرضا بهجتی'با تشریح فعالیت های این اداره برای كنترل بازار شب عید گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت با همكاری سایر ارگان های ذیربط از 3طریق در راستای كنترل بازار شب عید فعالیت خواهد كرد كه اول برگزاری نمایشگاه فروش بهاره با تخفیف ویژه و قیمت مناسب از 20 لغایت 28 اسفند ماه خواهد بود و دوم توزیع كالاهای اساسی نظیر مرغ با قیمت هركیلو5 هزار تومان و برنج هركیلو3 هزار 850 تومان كه درحال توزیع است و همچنین توزیع بیش از 100تن میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار وسوم اجرای طرح نظارتی نوروز92 از تاریخ 15اسفند لغایت 25فروردین ماه كه در مورد مراكز فروش آجیل و خشكبار، بوتیك ها و لباس فروشی ها، مراكز اقامتی و هتل ها، رستوران ها، كارواش ها و...بصورت ویژه اجرا خواهد شد.

فرماندار اردكان در این جلسه هم ضمن تشكر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه نظارت بر وضعیت بازارخواستار افزایش تعداد بازرسی ها و اعمال قانون برای متخلفین بوِیژه در ایام عید شد.

'احمد كمالی'با تاكید مجدد بر حفظ كیفیت محصولات كنجدی بعنوان میراث معنوی و سوغات سنتی این شهرستان افزود: ناظرین بازار نباید اجازه بدهند كه افزایش متقاضی در ایام عید باعث افزایش قیمت و افت كیفیت این محصول شود و باید با هرگونه سوءاستفاده در این راستا مقابله صورت گیرد.

فرماندار اردكان دراین جلسه از تلاشهای 'مهدیزاده'رییس سابق اداره تعزیرات حكومتی شهرستان اردكان تقدیركرد وبرای 'سلیمی'رییس جدید این اداره آرزوی موفقیت كرد.ك/3

7544/1968.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید