کد خبر: 362750
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
گل‌محمدی:

بازهم پرداختی به بازیکنان انجام نشد

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی عصر شنبه پس از برتری تیمش برابر فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی زیبایی از طرف هر دو تیم بود اما تیم ما شروع بدی داشت. رفته رفته شکل خودمان را پیدا کرده و راحت‌تر بازی کردیم.

وی افزود: در مجموع بازیکنان مزد تلاششان را گرفتند. سه امتیاز سختی بود. فولاد تیم سازمان یافته و خوبی است و در مجموع بازی سختی بود. هر چه از زمان مسابقه گذشت راحت‌تر بازی کردیم و توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. خصوصاً در نیمه دوم بازی خوبی بود و هم در فاز دفاع و هم حمله خوب عمل کردیم و توانستیم موقعیت به دست بیاوریم. فکر می‌کنم پنالتی واضحی هم رخ داد که متأسفانه گرفته نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلات تیمش تاکید کرد: بعد از برد فکر نمی‌کنم که طرح این مسائل درست باشد چرا که نمی‌خواهیم کام هواداران تلخ شود. امروز قرار بود پرداختی باشد اما این موضوع میسر نشد و آن را به فردا موکول کردند. البته فردا هم نمی‌دانم این موضوع میسر خواهد شد یا خیر؟

گل‌محمدی گفت: مشکلات آنقدر زیاد است که هر روز مشکل تازه‌ای به وجود می‌آید. بازیکنان با جان و دل کار می‌کنن و آنها اسطوره صبر و شکیبایی هستند.بعدا می‌شود در این باره بیشتر حرف زد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص خریدهای این تیم در آینده گفت: نیم فصل شروع شده و فرصت خوبی برای پوشش نقاط ضعف و استراحت است. جذب بازیکن خوب ایرانی و خارجی در این شرایط خیلی سخت است.

وی گفت: در هر صورت از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم. با توجه به ذهن خوبی که به خاطر مشکلات نداشتند، تمام وجودشان را برای این بازی گذاشتند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خوبی را کسب کنیم. این سه امتیاز ما را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کرد.

گل‌محمدی تصریح کرد: امیدوارم این روند را ادامه دهیم، ان‌شاءالله با حل مشکلاتی که وجود دارد. واقعاً بازیکنان در رختکن خیلی به خاطر وضعیتی که وجود دارد، ناراحت بودند. امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد میزان پرداختی گفت: امروز که پرداختی نداشتیم، ولی فکر می‌کنم فردا حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد طبق صحبتی که شده است به حساب بازیکنان واریز شود،‌ اما این مقدار هنوز آنقدری نیست که مشکلات بچه‌ها را برطرف کند.

وی در خصوص شکایت بوژیدار رادوشوویچ گفت: دقیقاً اطلاعی ندارم از این موضوع و این بحث‌ها به مدیریت مربوط می‌شود، ولی یک ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید هر دم از این باغ بری می‌رسد. الان این وضعیت تیم ماست و هر روز یک اتفاق برای این تیم می‌افتد.

وی درباره اینکه آیا باشگاه برای کادر فنی محدودیتی از لحاظ مالی برای جذب بازیکن جدید قائل شده است،‌ تصریح کرد: خیر باشگاه چنین صحبتی با ما نداشته است. هنوز این صحبت‌ها را من از طرف باشگاه نشنیدم. نقل‌وانتقالات هم فرصت خوبی است و فکر می‌کنم تا بازی بعد حدود ۱۶،‌ ۱۷ روز وقت داریم. ممکن است برخی‌ها ناراحت شوند، ولی ما مشکلاتی داریم که اولویت است برای اینکه بتوانیم راه‌مان را ادامه دهیم. به طور مثال زمین تمرین و وضعیت پرداختی بازیکنان. ما از اول فصل تا الان هزار تومان هم پاداش نگرفتیم. ان‌شاءالله فردا درصدی پرداخت شود تا مقداری از مشکلات برطرف شود،‌ ولی واقعا مشکلاتی است که اولویت است.

وی تامید کرد:نمی‌گویم نقل و انتقالات برای ما مهم نیست ولی باید شرایطی به وجود بیاید که وضعیت تیم با ثبات شود و با آرامش بیشتری بتوانیم بازیکن انتخاب کنیم. در این بازی هم که وجود دارد جذب بازیکن سخت است ولی شک نکنید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانیم نقاط ضعف را پوشش دهیم ولی همانطور که گفتم اگر مشکلات برطرف نشود و همینطور به نقل و انتقالات برویم، واقعا نمی‌دانم امکانش وجود دارد یا خیر.

گل‌محمدی در مورد بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم به دلیل شکایت اوساگونا گفت: در جریان نیستم. بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی یک چیز عادی است و تعجب نمی‌کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز شنبه با تک گل «مهدی عبدی» از سد فولادخوزستان گذشت و با ۳۵ امتیاز رتبه دوم جدول را حفظ کرد. هم اکنون استقلال با همین تعداد امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس