کد خبر: 362853
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها:

اثر کیفی وجود کتابخانه تخصصی در عرصه اجرای ماموریت های سازمان انکار ناپذیر است

دکتر امید حاجتی در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی سازمان: در عرصه اجرای دقیق ماموریت های سازمان، وجود کتابخانه تخصصی بسیار حائز اهمیت و اثر کیفی آن انکار ناپذیر است.

اثر کیفی وجود کتابخانه تخصصی در عرصه اجرای ماموریت های سازمان انکار ناپذیر است

به گزارش قم پرس: روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در سالروز ولادت حضرت زهرا و روز مادر کتابخانه تخصصی سازمان هدفمندسازی یارانه ها افتتاح و به بهره برداری رسید.
دکتر امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها ضمن قرائت سوره کوثر و تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر عنوان کرد: امروز راه اندازی کتابخانه تخصصی سازمان که یک امر ضروری و در راستای مجموعه ای از اقدامات و فعالیت های بستر ساز و کیفیت بخش ارائه خدمات سازمان بود را به فال نیک می گیریم.
وی با اشاره به شکل گیری فعالیت های متنوع پژوهشی، فرهنگی و علمی در سازمان در یک سال اخیر، عنوان کرد: راه اندازی دو فصل نامه تخصصی هدفمندسازی یارانه و توسعه اقتصادی، نگارش طرح ها و پروژه های شاخص، تدوین سند فرهنگی و اجتماعی سازمان، سامانه مدیریت دانش در سازمان و بکارگیری از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی کاربردی مرکز آموزش عالی و توسعه آیندگری و فعالیت های اطلاع رسانی از جمله فعالیت های بود که در کنار وظایف و تکالیف سازمانی صورت گرفت تا سازمان در تصمیم سازی ها همه جوانب فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و ... را در نظر گیرد.
دکتر امید حاجتی افزود: ضرورت وجود یک کتابخانه تخصصی بعنوان تکمیل کننده نیاز اطلاعاتی واحدهای تخصصی سازمان، کارشناسان، پژوهشگران و دانشجویان در حوزه یارانه ها امری ضروری بود که امروز آغاز به کار این مجموعه انجام شد و می بایست مجموعه سازی این کتابخانه که در بستر فضای فیزیکی و الکترونیکی است در طول زمان صورت گیرد تا مجموعه جمع آوری شده و پایگاه های اطلاعاتی آن دارای کیفیت مطلوبی گردد.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها اضافه کرد: نقش سازمان در حل مشکلات مزمن منطقه ای، حمایت از تولید و اشتغال و افزایش رفاه خانوار و بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای تحت حمایت نهاد و سازمان های خاص، ضرورت وجود این کتابخانه را برای تحقیق و مطالعه حول این موضوعات دو چندان کرده بود که خدا روشکر امروز این واحد مهم و تخصصی راه اندازی شد.
رئیس هیات مدیره به عنوان اینکه، در عرصه اجرای دقیق ماموریت های سازمان، وجود کتابخانه تخصصی بسیار حائز اهمیت و اثر کیفی آن انکار ناپذیر است، اضافه کرد: ضمن اجرای دقیق تکالیف و وظایف سازمانی با تعامل و همگرایی مجموعه سازمان، کمک های زیادی به حل مشکلات عمومی جامعه مانند تامین و تولید واکسن و مقابله با بیماری کرونا، حل مشکلات ناشی از سیل و بلایای طبیعی و کمک به تکمیل زیرساخت های عمرانی در کشور انجام شد و خوشبختانه امروز نشان داده شد سازمان نقش و جایگاه خوبی در کنار مجموعه خدمت رسان دولت ایفا کرده است و این توان ناشی از پرداختن به مباحث علمی، پژوهشی در سازمان است.
وی اضافه کرد: منابع مالی مورد نیاز برای تامین کتاب، مجلات و ... در نظر گرفته شده است که متقاضیان منابع مورد نیاز خود را استفاده نمایند.
شایان ذکر است، این کتابخانه تخصصی با 500 جلد کتاب اولین کتابخانه تخصصی سازمان هدفمندسازی یارانه ها است که تحت مدیریت حوزه اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی راه اندازی شده است.

اثر کیفی وجود کتابخانه تخصصی در عرصه اجرای ماموریت های سازمان انکار ناپذیر است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید