کد خبر: 363031
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها در آیین بخشیدن همیشه زیباست:

ترویج فرهنگ اهدای عضوء یک عمل خیر و حرکتی نجات بخش انسانی است

دکتر امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها در آیین بخشیدن همیشه زیباست، گفت: ترویج فرهنگ اهدای عضوء یک عمل خیر و حرکتی نجات بخش انسانی است که باید توسط آحاد مردم جامعه تبلیغ و ترویج شود.

ترویج فرهنگ اهدای عضوء یک عمل خیر و حرکتی نجات بخش انسانی است

به گزارش قم پرس: اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، آیین بخشیدن همیشه زیباست با حضور جمع کثیری از پرسنل داوطلب اهدای عضو در محل دفتر مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها برگزار شد.
دکتر امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها ضمن تقدیر از مشارکت همکاران در این امر نیک عنوان کرد: فلسفه کمک و یاری رساندن در تعالیم انسانی و اسلامی بسیار مورد تاکید قرار گرفته و آنچه حرکت داوطلبانه ی امروز را زیباتر می کند، تصمیم گیری برای هشت عضوی است که بعداز فوت خودمان و برای ادامه حیات انسان های دیگر اهدا می کنیم و این به عقیده بنده یک اقدام نیک و باقیات و صالحات برای زندگی اخروی است و باید در جهت اطلاع رسانی این امر خیر تلاش کرد.
وی با بیان اینکه فلسفه انجام جنین اقدامی در سازمان هدفمندسازی چیست، اظهار کرد: در بازدیدی که از بیمارستان مسیح داشنوری صورت گرفت، مشاهده شد که این بیمارستان برای نجات جان انسان ها در کنار مبارزه با بیماری کرونا تلاش های مجدانه و خاصی را نیز انجام می دهد؛ شاید می توان گفت این بیمارستان از پیشرفته ترین مراکز پیوند اعضای درکشور است.
وی اضافه کرد: به همین جهت وقتی انسان های در حال انتظار برای دریافت اعضا را که غالبا افراد متوسط و قشر ضعیف مالی جامعه بودند را مشاهده می کردم متوجه می شدم با کمک به این فرهنگ نیک در یک عمل انسانی و خیر می توانیم سهیم باشیم و از متلاشی شدن خانواده های که پدر یا مادر آن ها آماده دریافت اعضا هستند، جلوگیری کنیم.
دکتر حاجتی ضمن آرزوی سلامتی برای همه پرسنل داوطلب در این امر به آيه ۴ از سوره مباركه قيامت اشاره و عنوان کرد: در قرآن کریم آیه ۴ از سوره مباركه قيامت خداوند متعال فرمودند: «آرى قادريم كه حتى خطوط سر انگشتان او را موزون و مرتب كنيم» و این مساله یکی از معجزاتی است که خداوند بعداز حیات مادی انسان ها نیز قادر به انجام آن است و این یک نشانه خوبی است که تمامی اعضای ما در روز حساب شاهد خوبی می توانند برای ما انسان های داوطلب اعضا باشند که جان انسان دیگری را با عمل مان نجات داده ایم.
وی به تبلیغ آگاهانه این اقدام انسانی و اسلامی تاکید و اضافه کرد: اقدامات موثر فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی زیادی در سازمان در یک سال اخیر شکل گرفت که غالب آنها به دلایلی اطلاع رسانی نشد ولی به جهت مهم بودن موضوع اهدای عضو این موضوع را آگاهانه و برای ترویج فرهنگ اهدای عضوء که یک عمل خیر و حرکتی نجات بخش انسانی است، اطلاع رسانی می کنیم تا بعنوان یک قشر از بدنه دولت، سایر کارمندان و مسئولین عزیز را به این امر مبارک دعوت کنیم.
در ابتدای این جلسه نیز، دکتر احسان علی بیگی مسئول بخش فرهنگی اهدای عضو بیمارستان مسیح دانشوری توضیحات مبسوطی در خصوص مباحث مختلف اهدای عضو برای داوطلبین ارائه کردند.
لازم به توضیح است در حال حاضر بیش از 5 میلیون نفر در این امر خیر و خدا پسندانه مشارکت کردند که علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به درگاه های الکترونیکی و ارتباطی بیمارستان مسیح دانشوری به آدرس ehda.ir مراجعه نمایند.

ترویج فرهنگ اهدای عضوء یک عمل خیر و حرکتی نجات بخش انسانی است

ترویج فرهنگ اهدای عضوء یک عمل خیر و حرکتی نجات بخش انسانی است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید