کد خبر: 363095
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رئیسی که حقوق بگیر است کمکی به بوکس نمی کند

بیژن باتمانی دارنده یک مدال طلا و دو نقره بوکس آسیا در خصوص انتخابات اخیر این فدراسیون گفت: متاسفانه انتخابات امسال انتخاباتی بود که بیشتر اعضای مجمع بین راست و دروغ، دروغ را انتخاب کردند. این افراد باید بدانند که از این به بعد حق ندارند از شرایط بد مالی، عدم حمایت فدراسیون، نبود اردو و غذای خوب، نبود سفر تدارکاتی، قطعی حقوق مربیان و قهرمانان و … صحبت کنند چرا که خودشان این رئیس را انتخاب کردند.

وی افزود: متاسفانه در میان هیات‌های استانی فقط به اندازه انگشتان یک دست از خانواده بوکس هستند و در این چند سال دوستان برای مهندسی انتخابات افرادی را در هیات‌ها به ریاست گماشتند که از خانواده بوکس نیستند. من دلم برای بوکس می سوزد شما ببینید روح اله حسینی قهرمان بوکس آسیا و المپین بوکس که وضع مالی خوبی هم دارد انتخاب نمی‌شود و فردی انتخاب می‌شود که چهار سال فدراسیون پر حاشیه زیر نظر وی را دیده ایم.

پیشکسوت بوکس ادامه داد: آقای ثوری کجای بوکس ایران بوده است؟ او چه چیز از قهرمانی و مشکلات ملی پوشان و بوکس می‌داند؟ اگر یک بنگاه املاک بود می‌گفتم برای ایشان مناسب است ولی فدراسیون بوکس نه. ایشان به چندین هیات قول داده اند که دبیر فدراسیون از آنها انتخاب می‌شود و حالا هیات‌ها می‌فهمند که چه اشتباهی کرده اند. آقای ثوری خودش از فدراسیون بوکس حقوق می‌گیرد. در این شرایط او چه کمکی می‌تواند به بوکس کند؟

وی در خصوص سرمربی تیم ملی بوکس گفت: استکی آدمی است که خانواده بوکس به خوبی او را می‌شناسند. او قول داده بود که با حسینی باشد ولی شب انتخابات به همه گفت به ثوری رای بدهند. البته شاید تقصیری هم ندارد چون اگر یک رئیس کار بلد و بوکسی در فدراسیون باشد این افراد دیگر جایی در بوکس نخواهند داشت. استکی در کل دوران بوکس خود چند مسابقه خارجی هم نداشته است او چه حرفی برای گفتن مقابل قهرمانان بوکس آسیا و المپین های بوکس دارد؟

وی در خصوص مدال برنز جهانی شه بخش اظهار کرد: به نظر من شه بخش بوکسور با استعداد و باهوشی است و معتقدم اگر در فدراسیون خوب و زیر نظر مربی خوبی بود به موفقیت بسیار خوبی می‌رسید. حرف و حدیث‌هایی در مورد مسابقات جهانی مطرح شده است که البته من چون اطلاع ندارم در این مورد صحبت نکنم بهتر است.

باتمانی تصریح کرد: ثوری در فدراسیون بوکس کاره ای نیست. من خودم شنیدم که یکی از مربیان تیم ملی گفت اگر بخواهم ثوری را ظرف ۲۴ ساعت از ریاست بر می‌دارم. متاسفانه این شرایط بوکس ما شده است. ما که فدراسیون را رها کردیم ولی اینکه در حال نابودی است رشته‌ای است که همه ما عاشقش هستیم و همین آزارمان می‌دهد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس