کد خبر: 363173
۰
۰
نسخه چاپی

حضور معاون صداي رسانه ملي در راديومعارف

علي بخشي زاده با حضور در جمع مديران و مسولان راديو معارف به تبيين جايگاه و اهميت رسانه در برهه هاي مختلف پرداخت

حضور معاون صداي رسانه ملي در راديومعارف

به گزارش قم پرس: روابط عمومي راديو معارف علي بخشي زاده _معاون صداي رسانه ملي _ در ديدار با مديران و مسولان راديو معارف از اهميت جايگاه رسانه در صحنه هاي حساس مختلف خبر داد و گفت: اجتماعات ملي بايد با حضور رسانه هاي ملي پوشش داده شود.

وي همزمان با نزديك شدن به بهمن ماه و ايام الله دهه فجر خاطر نشان كرد: اهميت دهه فجر در سايه حمايت رسانه از راهپيمايي ها و پويش هاي مختلف صورت مي گيرد چرا كه حضور مردم در اجتماع مسوليت ما را سنگين تر مي كند و رسانه بايد تمام تلاش خود را در تهييج مردم به شركت در اين امر به كار گيرد.

معاون صداي رسانه ملي در ادامه به ضرورت استفاده از كارشناسان خِبره در مواقع مختلف اشاره كرد و گفت : استفاده از ظرفيتها ضروري است و رسانه بايد از ظرفيتهاي سازمانهاي ديگر در ابعاد مختلف بهره بجويد.وي مديريت رسانه را مديريت جدول پخش دانست گفت : عرضه برنامه خوب در ساعات مناسب به مخاطب اهميت فراواني دارد.

معاون صداي سازمان صدا و سيما همچنين گفت : دفاع از جامعه نخبگان از وظايف رسانه است و در اين برهه از زمان رسانه بايد به اين امر اهتمام ويژه داشته باشد.

در اين جلسه مسعود كاوياني_ مدير راديو معارف_ ضمن خوش آمدگويي به معاون محترم صدا و هيئت همراه، گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي جاري راديو معارف دادند.

مدير راديو معارف از تحول در برنامه هاي راديو معارف و جدول پخش اين رسانه ديني در سال 14001 خبر داد و افزود؛ توليد برنامه ها براي سنين كودك، نوجوان و جوان ازتحولات سال آينده اين شبكه مي باشد.

در ادامه مديران گروه هاي برنامه ساز و واحدهاي مختلف به ارائه طرح هاي تحولي خود در موضوعات مختلف براي سال آينده پرداختند.

معاون محترم صداي رسانه ملي همچنين ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اين رسانه ديني و گفتگو و شنيدن دغدغه هاي كاركنان از حل اين مشكلات خبر داد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید