آمار ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری از مرز ۸۸ هزار نفر گذشت

به گزارش قم پرس، ارسلان خالدی فر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۹۷ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۷۰ هزار و ۲۲۰ مورد نمونه‌گیری انجام‌شده است.

وی گفت: هم‌اکنون چهار بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۸۸ هزار و ۱۰۲ نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این بیماری مبتلا شده‌اند.

خالدی فر تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۴۱ نفر اعلام کرد و افزود: مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری هزار و ۷۶۵ نفر است.

وی عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد ۱۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه شهرستان سامان در وضعیت نارنجی ابتلاء به کرونا قرار گرفته است، عنوان کرد: «شهرکرد»، «بن»، «فارسان»، «کیار» و «اردل» در وضعیت زرد و «کوهرنگ»، «لردگان»، «خانمیرزا» و «بروجن» در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید