کد خبر: 363331
۰
۰
نسخه چاپی

صحبت های بی واسطه اهالی محله زند آباد با استاندار و امام‌جمعه قم

در جریان برنامه شورای تعالی مساجد استان قم اهالی محله زند آباد بی واسطه با استاندار و امام جمعه قم گفتگو کردند.

صحبت های بی واسطه اهالی محله زند آباد با استاندار و امام‌جمعه قم

به گزارش قم پرس: روابط عمومی استانداری قم با حضور سید محمد تقی شاهچراغی استاندار و آیت الله سعیدی امام جمعه قم در مسجد صاحب الزمان (عج) محله زند آباد قم، مشکلات و دغدغه‌های اهالی این منطقه بررسی شد.

استاندار قم با اشاره به برحق بودن خواسته ها و مطالبات مردمی، اضافه کرد: یکی از مسائل و دغدغه های مهم در این منطقه مساله مسکن است که در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به قم تدابیر خوبی در راستای پیش بینی زمین برای حل مشکلات بافت‌های فرسوده و قدیمی در نظر گرفته شده است که باید به صورت مرحله‌ای این مسائل حل شود.

شاهچراغی اولویت مدیریت استان را حل مشکلات و مطالبات مردمی دانست و تصریح کرد: در کوتاه ترین زمان ممکن با تشکیل جلسه ای با حضور مدیران، کارشناسان و جمعی از اهالی و معتمدان محله زند آباد مشکلات این محله احصاء و تدابیر لازم برای این مسایل مهم اندیشیده می شود.

گفتنی است در ابتدای این نشست دغدغه های مردم این محله در موضوعاتی چون بافت فرسوده، تبدیل مرکز درمانی الزهرا(س) به بیمارستان، تعریض معابر و خیابان ها، سکونتگا‌ه‌های غیررسمی و احداث مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی و ورزشی از سوی اهالی منطقه زند آباد بیان شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید