کد خبر: 370455
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

خدا باید از کار ما راضی باشد/ کاری با افراد بیمار ندارم

به گزارش قم پرس مهدی تارتار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از مصاف با پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی است، پرسپولیس پنج دوره قهرمان لیگ برتر شده و از تیم‌های خوب لیگ است، در کورس قهرمانی قرار دارد و برای قهرمانی به اصفهان آمده است و ما اینها را می‌دانیم.

وی افزود: در هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم و با شناخت کامل به مصاف پرسپولیس می‌رویم و بازیکنان را برای این بازی به طور کامل آگاه کردیم و می‌دانیم بازی سنگینی است و باید کم اشتباه باشیم و امیدواریم با یک بازی هوشمندانه بتوانیم به هدف‌مان که گرفتن سه امتیاز است، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص شایعاتی در مورد تبانی در لیگ برتر تصریح کرد: من فردا بعد از بازی در این مورد به طور کامل صحبت می‌کنم، فعلاً تمام تمرکز ما روی بازی فرداست و امیدواریم نتیجه بازی فردا به گونه‌ای باشد که توأم با موفقیت برای ما باشد که بتوانم خیلی از مسائل را راحت بیان کنم و موضوعات را شفاف کنم.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما برگشت به روند خوب سال گذشته است، در دو بازی گذشته علی رغم عملکرد نسبتاً خوبی که داشتیم در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم، در بازی مسجد سلیمان کمک داور کاملاً روی نتیجه تأثیر داشت و کارشناسان به این موضوع اذعان داشتند و بازی با هوادار هم متعادل بود اما متأسفانه شکست خوردیم مهم این است که کیفیت کار ما خوب است و این موضوع نگرانی نداریم و امیدواریم فردا توأم با نتیجه باشد.

تارتار با اشاره به احتمال دور افتادن پرسپولیس از قهرمانی با توقف مقابل ذوب آهن ابراز داشت: ما خیلی امیدواریم، یک بار این اتفاقات برای من در گسترش فولاد افتاد سالی که آقای دایی دوست نزدیک من سرمربی پرسپولیس بود و خاطر دارم آن سال قهرمانی را از پرسپولیس گرفتیم.

وی اضافه کرد: در پنج سال گذشته که پرسپولیس قهرمان ایران شده، مدعیان فوتبال ما که همیشه استقلال و سپاهان جز آنها هستند نتوانستند پرسپولیس را شکست دهند اما تیم ما در آن زمان با نفت مسجد سلیمان در آزادی پرسپولیس را شکست دادیم اما متأسفانه برخی افراد هیچ اعتقادی به این دنیا ندارند، تمام بازیکنان و مربیان که با من کار کردند من را می‌شناسند، من توجهی به این حرف‌ها ندارم مهم این است که خدا از ما راضی باشد، بنده‌ای که بیمار است برای ما آنقدر مهم نیست.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: پوریا پورعلی، حسین ابراهیمی، امیرحسین صدقی و یکی دو بازیکن دیگر مصدومان ما هستند اما محرومی برای این بازی نداریم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.