کد خبر: 371167
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

آغاز به کار رویداد ایده بازار پست

به گزارش ایرنا، امروز و هم‌زمان با چهارمین روز از هفته ارتباطات، «ایده بازار پست»؛ رویداد نوآوری و کارآفرینی این شرکت با حضور «محمود لیائی» معاون وزیر ارتباطات، «محمدرضا قادری»، عضو هیئت مدیره و رئیس مرکز نوآوری پست، سرپرست معاونت توسعه بازار پارک فناوری وزارت ارتباطات، اعضای مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته، معاونین مدیرعامل و مدیران کل شبکه پستی کشور به‌صورت حضوری و مجازی آغاز به کار کرد.

در این رویداد، نمایشگاه جانبی دستاوردهای نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پست برپا شده است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز تا ساعاتی دیگر در این رویداد حاضر خواهد شد.

گفتنی است رویداد ایده بازار پست در زمینه حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و با توجه به اهداف تاسیس و فعالیت‌های انجام شده در مرکز نوآوری «پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» در قالب نمایشگاهی یک‌روزه برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، اکنون ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپی فعال در حوزه‌های تخصصی لجستیک، پست و تجارت الکترونیک در مرکز نوآوری شرکت ملی پست مشغول فعالیت هستند. بخش عمده‌ای از این شرکت‌ها در رویداد «ایده‌بازار پست» شرکت کرده‌اند.

ایده‌بازار پست نمایشگاه یک روزه‌ای برای شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های عضو مرکز نوآوری پست است تا بتوانند دستاوردهای خود را در آن به نمایش بگذارند تا مسئولان و شرکت‌هایی که کارشان مرتبط با پست است، نیازهایشان را مطرح و از دستاوردهای آن‌ها استفاده کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.