کد خبر: 371184
۰
۰
نسخه چاپی

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام منشاء خدمات شایسته ای به محرومان بوده است

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده در بازدید از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قم، با اشاره به نقش مهم و تلاش های اثرگذار این ستاد در عرصه های گوناگون خدمت به مردم و محرومیت زدایی، از نقش آفرینی و خدمات ماندگار این مجموعه در ایام کرونا در سطح کشور و استان قم قدردانی کرد.

وی افزود: ستاد در سال های اخیر منشاء خدمات شایسته ای به محرومان و مستضعفان بوده و امیدواریم در مدیریت جدید این خدمات با قوت بیشتری ادامه یابد.

وی یکی از ماموریت های ستاد را توجه به محرومان دانست و افزود: رسیدگی به مستضعفان و محرومان جامعه وظیفه ای است که امام راحل عظیم الشان ما بارها بر آن تاکید نموده و مقام معظم رهبری نیز همواره از دغدغه هایشان بوده و لذا این موضوع مسئولیت در این ستاد را خطیر و با اهمیت می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این دیدار با اشاره به سوابق مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قم گفت: آقای عبدی از نیروهای جوان و با انگیزه و انقلابی است و قطعا با حضور ایشان شاهد توسعه خدمات به محرومان واقعی خواهیم بود.

سید مهدی قریشی، خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ایام کرونا را ستودنی دانست و افزود: این ستاد در روزهایی که مردم نیازمند به توجه بیشتر دولت بودند به خوبی در میدان عمل حاضر شد و کسری های موجود را جبران نمود و ضمن تامین نیازمندیهای جامعه و توزیع بسته های حمایتی، با تولید واکسن برکت نقش موثری در بهبود وضعیت کرونا ایفا نمود.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی در قم جزو مجموعه های پیشرو در ایام کرونا بود و امیدواریم در تمامی عرصه ها تداوم این نقش را شاهد باشیم.

در این جلسه احمد عبدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گزارشی از وضعیت موجود ستاداجرایی و برنامه های خود ارائه نمود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید