کد خبر: 371325
۰
۰
نسخه چاپی

نمایشگاه کنگره ۴ هزار شهید روحانی در قم گشایش یافت

آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در سخنانی اظهار داشت: روحانیت همواره خود در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب گام برداشته و سپس مردم را برای حضور در این مسیر ارزشمند فراخوانده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه شهدای روحانی، گوشه ای از تلاش ها و مجاهدت های روحانیون رزمنده و جهادی در دفاع مقدس و عرصه های گوناگون را به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: مردم با آگاهی و معرفت از این نمایشگاه بازدید کنند و امیدواریم این نمایشگاه درسی برای ادامه مسیر انقلاب و شهدا باشد.

نمایشگاه کنگره شهدای روحانی تا ۱۰ خردادماه پذیرای علاقه مندان است

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگوی اختصاصی با ایرنا گفت: در این نمایشگاه معرفی و آثار ارزشمند شهدای روحانیت از نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و شهدای ترور از جمله دو شهید بزرگوار در حرم مطهر رضوی به نمایش درآمده است.

حجت الاسلام مجید منتظرزاده با بیان اینکه این نمایشگاه شامل ۵۰ غرفه بوده و تمامی استان های کشور به همت بسیج طلاب در این نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پژوهشگاه امام صادق(ع) و تمامی نهادهایی که در رابطه با شهدای روحانی آثاری داشته اند، در این نمایشگاه مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کنگره ۴ هزار شهید روحانی تا ۱۰ خردادماه در طبقه دوم مصلای قدس شهر قم پذیرای عموم علاقه مندان است، تصریح کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا اذان ظهر و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۸ شب خواهد بود.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) با اشاره به فضای معنوی نمایشگاه شهدای روحانی، بر ضرورت بازدید مردم از این نمایشگاه تأکید کرد و گفت: تعداد شهدای روحانی نسبت به سایر اقشار و اصناف بسیار بالاتر است و این نشان دهنده پیشگام بودن روحانیت در میدان های جهادی است.

وی در پایان با بیان اینکه ما معتقدیم که زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: اینگونه اقدامات باعث سربلندی و ماندگاری انقلاب اسلامی است و به طور قطع یکی از راههای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان و مشکلاتی است که در کشورمان ایجاد می شود./

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید