کد خبر: 371343
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

شیراز میزبان مسابقات آسیایی اسنوکر در مهر و آبان ۱۴۰۱ خواهد بود

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اختتامیه مسابقات کشوری بیست و سومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر-دسته اول و سی و سومین دوره پاکت بیلیارد در دسته اول و برتر در شیراز به پایان رسید.

این مراسم با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک، هاشم اسکندری ریاست فدراسیون، مسئولین ورزش و جوانان استان فارس، رؤسای هیأت استان اصفهان و فارس و استقبال خانواده بیلیاردی کشور برگزار شد.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در مراسم اختتامیه گفت: سهروردی را گفتند: «تا کی از ایران سخن می‌گویی؟ گفت: تا آن زمان که زنده ام.» ما نیز تا زمانی که از ایران سخن می‌گوئیم هیچ گاه نمی‌توانیم شیراز تاریخی و مذهبی را یاد نکنیم.

اسکندری افزود: مفتخرم که در این روز و در این ساعت، یکبار دیگر در این شهر زیبا و دیدنی و در کنار شما بزرگواران ورزشکاران پر تلاش رشته‌های بیلیاردی قرار دارم. قبل از هر چیز از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و همکارانم در هیأت بولینگ و بیلیارد این استان تشکر کنم که نهایت همکاری را در راستای برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری به کار بردند. ورزشکاران، داوران و مربیانی که از سراسر کشور در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و با تلاش خود زیبایی‌های ورزش را به نمایش درآوردند.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: قهرمانان بسیاری از دل این مسابقات بیرون می‌آمدند و با کسب بیش از یکصد مدال موجب شدند تا در رتبه دوم بخش آقایان و نهم در بخش بانوان در جهان بدرخشید.

وی در ادامه گفت: روند برگزاری سه رویداد مهم و بزرگ کشوری در این استان نشان داد که می‌توانیم برای میزبانی‌هایی که به کشور عزیزمان در رشته اسنوکر اعطا شده حساب ویژه ای باز کنیم. و رسماً اعلام می‌کنم که شیراز میزبان مسابقات آسیایی در مهر و آبان ۱۴۰۱ در رشته اسنوکر خواهد بود.

اسکندری خاطرنشان کرد: در اختتامیه سه رویداد کشوری قرار داریم و ورزشکارانی که منتخب شدند بی صبرانه انتظار برگزاری مراسم اهدای جوایز را طلب می‌کنند. بیش از این وقت شما حاضرین گرامی را نمی‌گیرم و امیدوارم همچون گذشته توفیقات الهی شامل حال همه ما شود و شاه چراغ که گوهری ستودنی در این شهر باستانی و مذهبی است عنایت ویژه ای به ما داشته باشند و شفاعت ما را کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.