کد خبر: 371546
۰
۰
نسخه چاپی

همگرایی فرهنگی گامی مؤثر در مسیر حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شهر قم

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم همگرایی فرهنگی را گامی مؤثر در مسیر حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شهر دانست و گفت: تا زمانی که این هم‌افزایی و اتحاد در مسائل فرهنگی رخ ندهد قطعاً به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید.

همگرایی فرهنگی گامی مؤثر در مسیر حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شهر قم

به گزارش قم پرس: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید روحانی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به تغییر نگرش شورای ششم نسبت به مسائل فرهنگی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قم در این دوره تعاملات خوبی با مراکز فرهنگی دارند که این رویکرد به ارتقای مسائل فرهنگی کمک می‌کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: نگاهمان به شورای شهر این است که بتواند تمام مجموعه‌های فرهنگی را دورهم جمع کرده تا از این رهگذر یک همگرایی فرهنگی در سطح شهر رقم بخورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسائل فرهنگی در بین سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی همراه نیست گفت: اگر این همگرایی با مدیریت شورای شهر ایجاد شود، با تقسیم مناسب وظایف، می‌توان مسائل فرهنگی شهر را در مسیر یک هدف مشخص هدایت کرد.

روحانی همگرایی فرهنگی را گامی مؤثر در مسیر حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شهر دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که این هم‌افزایی و اتحاد در مسائل فرهنگی رخ ندهد قطعاً به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید.

انتهای پیام/***ح

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید